Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam:]

bardzo fajny temat.

narazie model, 376 face'ów. pierwszy raz robie cokolwiek w low poly, więc sory za siatke:)

renderyw5.jpg

untitled1qs5.jpg

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ale mailo byc 400 triangli, nie facow :)

modelik ladny

ale musisz mu sciac gdzies polowe trojkatow :)

Napisano

Veły ładne najs autko

Tam z tylu, jak się łączą te dwa... no, cośie odchodzące z kabiny z karoserią wg mnie możesz wywalić te kwadraty, bo i tak tego nie będzie za dobrze widać. Z zaoszczędzonych poly wymodził bym jeszcze lusterka, bo one odstają i jak się patrzy na pojazd z przodu / tylu to fajnie wyglądają.

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano
  • Autor

dzieki panowie:*

mirach zrobiłem lusterka i wywaliłem te kwadraty:)

po lekkim odchudzeniu ma 372 trójkąty

może spoiler z tyłu zrobie:) nabieze detalu...

Napisano

Samochodzik bardzo fajny.

No i zrób ten spoiler, masz jeszcze 28 trisów do wykorzystania ;)

Napisano

gicior - wygląda świetnie tylko chyba ustawienie lusterek powinno sie zmnieć -jakoś tak mi nie pasują - no ale to tylko moja opinia:)

Napisano

W Gran Turismo na PSX, koła z boku były quadami+alpha, dzięki temu pozbyli się tej kanciastości.

Napisano

Super jedziesz :)

Rzeczywiscie, lusterka dal bym ciut nizej, fajne to wciecie w masce, tylko nie wiem czy nie za głebokie.

No, a teraz dajesz wnętrze, lampy i kierowce... ;)

Napisano
  • Autor

empeck w nfsie porsche tez tak zrobili, ale nie zmieszcze tego na mapce 128x128.

mirach lusterka i tak są za nisko, bo tył samochodu zasłania z nich widok:)

No, a teraz dajesz wnętrze, lampy i kierowce...

nie ma sprawy, przecież mi zostały aż 4 trójkąty:)

mapowanie w toku...

Napisano

Dariusz - da się. Użyj dwóch zestawów UV, na pierwszym daj normalnie kolor całego auta, na drugim tylko przezroczystość koła. Kolor niech użyje pierwszego zestawu, alpha drugiego :)

Napisano
  • Autor

ciężko mi idzie texturowanie:/ każdy pixel na wagę złota. teraz widze jak go strasznie brzydko zamapowałem;)

WIP:

autkolpha5.jpg

Napisano

hehe. świetnie.

 

Od razu przypomniał mi się Screamer 1 :)

Napisano

Naprawde fajnie wygląda autko. A teraz do krytykowania :)

- Strasznie duzo na texutrze zajeła felga

- Za to mało miejsca na światła, przez to przednie wygląda rozmazanie, ale pewnie nie chce ci sie teraz calej texturki od nowa robic :)

- i jeszcze po srodku tego wcięcia w mase jest taka ciemna krecha, jakos nie przekonuje mnie jej obecność tam :)

 

W kazdym razie, naprawde fajnie wyszło.

Napisano

Hej,

 

niesamowite autko, aż mi się przypominają czasy dzieciństwa i resoraki ;) Rzeczywiście felgi jakoś dziwnie wyszły, ale poza tym bardzo mi się podoba :)

 

pp,

_3Jane

Napisano
  • Autor

giorgione dzięki:)

mirach thx ziom elo 3 2 0;) jak pamietam texturki np do ReVolta to tam koło tez zajmowało dużo miejsca (nawet 25%), a nie chciałem mieć pixelozy na feldze:D

a co do krechy to chciałem tam zaimprowizować wybrzuszenie, ale widocznie nie wyszło:)

hehe 3Jane, to dziewczynki też się bawiły resorakami?:D

Napisano

Wyszło super. Nie wiem jak powinno być umieszczone lusterko, ale wychodzące z szyby wygląda dość eksperymentalnie :). W każdym razie autko gitara.

Napisano

No nie no, ziom, kminie zajawe, pocharatana flegla wygląda całkniem nie elo.

 

PS. kiedyś zamorduje cie za to elo 3 2 0... :)

PS2. krecha wyszła.. podejzanie :) znaczy niezly dirt wyszedl, tylko nie spodziewal bym sie go w tamtym miejscu.

PS3. ah, ReVolt, ta gra była super, szkoda tylko ze na moim sprzęcie nie chodziła i musialem u kumpla grac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności