Napisano 3 Luty 200718 l witam:] bardzo fajny temat. narazie model, 376 face'ów. pierwszy raz robie cokolwiek w low poly, więc sory za siatke:)
Napisano 3 Luty 200718 l ale mailo byc 400 triangli, nie facow :) modelik ladny ale musisz mu sciac gdzies polowe trojkatow :)
Napisano 3 Luty 200718 l Veły ładne najs autko Tam z tylu, jak się łączą te dwa... no, cośie odchodzące z kabiny z karoserią wg mnie możesz wywalić te kwadraty, bo i tak tego nie będzie za dobrze widać. Z zaoszczędzonych poly wymodził bym jeszcze lusterka, bo one odstają i jak się patrzy na pojazd z przodu / tylu to fajnie wyglądają. pozdrawiam Mirach
Napisano 3 Luty 200718 l Autor dzieki panowie:* mirach zrobiłem lusterka i wywaliłem te kwadraty:) po lekkim odchudzeniu ma 372 trójkąty może spoiler z tyłu zrobie:) nabieze detalu...
Napisano 3 Luty 200718 l Samochodzik bardzo fajny. No i zrób ten spoiler, masz jeszcze 28 trisów do wykorzystania ;)
Napisano 3 Luty 200718 l gicior - wygląda świetnie tylko chyba ustawienie lusterek powinno sie zmnieć -jakoś tak mi nie pasują - no ale to tylko moja opinia:)
Napisano 3 Luty 200718 l W Gran Turismo na PSX, koła z boku były quadami+alpha, dzięki temu pozbyli się tej kanciastości.
Napisano 3 Luty 200718 l Super jedziesz :) Rzeczywiscie, lusterka dal bym ciut nizej, fajne to wciecie w masce, tylko nie wiem czy nie za głebokie. No, a teraz dajesz wnętrze, lampy i kierowce... ;)
Napisano 3 Luty 200718 l Autor empeck w nfsie porsche tez tak zrobili, ale nie zmieszcze tego na mapce 128x128. mirach lusterka i tak są za nisko, bo tył samochodu zasłania z nich widok:) No, a teraz dajesz wnętrze, lampy i kierowce... nie ma sprawy, przecież mi zostały aż 4 trójkąty:) mapowanie w toku...
Napisano 3 Luty 200718 l Dariusz - da się. Użyj dwóch zestawów UV, na pierwszym daj normalnie kolor całego auta, na drugim tylko przezroczystość koła. Kolor niech użyje pierwszego zestawu, alpha drugiego :)
Napisano 3 Luty 200718 l eee mlody czemu nie porschak :( ale gut work :) jedziesz jedziesz :) ten wiwem (sorki za fachowe okreslenie) w masce nie za gleboki troche :) :*
Napisano 4 Luty 200718 l Autor ciężko mi idzie texturowanie:/ każdy pixel na wagę złota. teraz widze jak go strasznie brzydko zamapowałem;) WIP:
Napisano 5 Luty 200718 l Naprawde fajnie wygląda autko. A teraz do krytykowania :) - Strasznie duzo na texutrze zajeła felga - Za to mało miejsca na światła, przez to przednie wygląda rozmazanie, ale pewnie nie chce ci sie teraz calej texturki od nowa robic :) - i jeszcze po srodku tego wcięcia w mase jest taka ciemna krecha, jakos nie przekonuje mnie jej obecność tam :) W kazdym razie, naprawde fajnie wyszło.
Napisano 5 Luty 200718 l Hej, niesamowite autko, aż mi się przypominają czasy dzieciństwa i resoraki ;) Rzeczywiście felgi jakoś dziwnie wyszły, ale poza tym bardzo mi się podoba :) pp, _3Jane
Napisano 5 Luty 200718 l Autor giorgione dzięki:) mirach thx ziom elo 3 2 0;) jak pamietam texturki np do ReVolta to tam koło tez zajmowało dużo miejsca (nawet 25%), a nie chciałem mieć pixelozy na feldze:D a co do krechy to chciałem tam zaimprowizować wybrzuszenie, ale widocznie nie wyszło:) hehe 3Jane, to dziewczynki też się bawiły resorakami?:D
Napisano 5 Luty 200718 l Wyszło super. Nie wiem jak powinno być umieszczone lusterko, ale wychodzące z szyby wygląda dość eksperymentalnie :). W każdym razie autko gitara.
Napisano 5 Luty 200718 l No nie no, ziom, kminie zajawe, pocharatana flegla wygląda całkniem nie elo. PS. kiedyś zamorduje cie za to elo 3 2 0... :) PS2. krecha wyszła.. podejzanie :) znaczy niezly dirt wyszedl, tylko nie spodziewal bym sie go w tamtym miejscu. PS3. ah, ReVolt, ta gra była super, szkoda tylko ze na moim sprzęcie nie chodziła i musialem u kumpla grac :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto