Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Klepsydra


Gothel

Rekomendowane odpowiedzi

Na podstawie tutka (częściowo),a częściowo własna inwencja twórcza. Materiały proszę się nie czepiać wstawiane na szybko. Brak oświetlenia jak narazie. Proszę o rady dot. materiałów i przedewszystkim piasku. Liczyłem że zrobę dziś zarys całego "piasku" ale straciłem cierpliwość przy górnym cylindrze więc wrzucam tak jak wyszło. Przdewszystkim mam problem z piaskiem (jak ustawić go w cylindrze i jak go zniekształcić by wyglądał w miarę realistycznie). Wszelkie rady i porady mile widziane.

 

P.S. W końcowej fazie liczę że wyjdzie z tego animacja przesypującego się piasku.

 

P.S.2 0 wyrozumiałości. To mój pierwszy "trudniejszy" projekt.:D

 

klepsydracg4.th.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jaki renderer? ja bym wstawił teksturę piasku jako kolor i tą samą jako niewielki displacement. Co do reszty materiałów to ja bym widział jakieś fajne drewno np.

coś z tąd http://www.mayang.com/textures/Wood/html/Flat%20Wood%20Textures/index.htmlOgólnie model fajnie wygląda, ale przydałaby się jakaś scena, światło. Pozatym dałbym więcej poligonów bo wydaje się trochę kanciaste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie na razie spokój z materiałami i piaskiem, a zajmij się wymodelowaniem klepsydry. Zrób sobie jakiś konkretny koncept i postaraj się to wymodelować. Ten model nie wygląda zbyt ciekawie - idealne materiały i światełko niewiele tu pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda ciekawie. Ale dlaczego? Zawsze musi być konkretny powód nieciekawości? Samo założenie zrobienia klepsydry? Wykonanie? Jakjuż pisałem jest to pierwszy "trudniejszy" projekt. Jak dotąd wykonałem zestaw szachów klasycznych (splajn + lethe/leathe [nie pamiętam jak się pisze]) i jabłko więc chyba nie jest tak najgorzej jak na 3 w życiu "projekt". Najgorsze w całości według mnie jest ta kupka "piasku", ale jak już pisałem to było po załamaniu nerwowym:)

 

Edit. Co do renderera wszystko w maxiku 9 na standardowych ustawieniach. Mówiąc krótko nie mam pojęcia o renderowaniu.

 

Edit.2 Fakt podstawki są zbyt kanciaste, ale chodziło mi o efekt "toporności", hmm co to tekstur może kość słoniowa:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu zacząłbym od nowa. Najpierw koncept, potem jakieś referki, potem model, teksturki i cała reszta z renderem na koniec. Nie masz pojęcia o renderingu to poszukaj tutoriali. Jest ich mnóstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności