Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na podstawie tutka (częściowo),a częściowo własna inwencja twórcza. Materiały proszę się nie czepiać wstawiane na szybko. Brak oświetlenia jak narazie. Proszę o rady dot. materiałów i przedewszystkim piasku. Liczyłem że zrobę dziś zarys całego "piasku" ale straciłem cierpliwość przy górnym cylindrze więc wrzucam tak jak wyszło. Przdewszystkim mam problem z piaskiem (jak ustawić go w cylindrze i jak go zniekształcić by wyglądał w miarę realistycznie). Wszelkie rady i porady mile widziane.

 

P.S. W końcowej fazie liczę że wyjdzie z tego animacja przesypującego się piasku.

 

P.S.2 0 wyrozumiałości. To mój pierwszy "trudniejszy" projekt.:D

 

klepsydracg4.th.png

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jaki renderer? ja bym wstawił teksturę piasku jako kolor i tą samą jako niewielki displacement. Co do reszty materiałów to ja bym widział jakieś fajne drewno np.

coś z tąd http://www.mayang.com/textures/Wood/html/Flat%20Wood%20Textures/index.htmlOgólnie model fajnie wygląda, ale przydałaby się jakaś scena, światło. Pozatym dałbym więcej poligonów bo wydaje się trochę kanciaste.

Napisano

Daj sobie na razie spokój z materiałami i piaskiem, a zajmij się wymodelowaniem klepsydry. Zrób sobie jakiś konkretny koncept i postaraj się to wymodelować. Ten model nie wygląda zbyt ciekawie - idealne materiały i światełko niewiele tu pomogą.

Napisano
  • Autor

Nie wygląda ciekawie. Ale dlaczego? Zawsze musi być konkretny powód nieciekawości? Samo założenie zrobienia klepsydry? Wykonanie? Jakjuż pisałem jest to pierwszy "trudniejszy" projekt. Jak dotąd wykonałem zestaw szachów klasycznych (splajn + lethe/leathe [nie pamiętam jak się pisze]) i jabłko więc chyba nie jest tak najgorzej jak na 3 w życiu "projekt". Najgorsze w całości według mnie jest ta kupka "piasku", ale jak już pisałem to było po załamaniu nerwowym:)

 

Edit. Co do renderera wszystko w maxiku 9 na standardowych ustawieniach. Mówiąc krótko nie mam pojęcia o renderowaniu.

 

Edit.2 Fakt podstawki są zbyt kanciaste, ale chodziło mi o efekt "toporności", hmm co to tekstur może kość słoniowa:D

Napisano

eh tak jak mi kiedyś [no i nadal:P] mówiono : naucz sie patrzeć..

nie śpiesz sie ,oglądaj prace innych ,czytaj tutki i tak dalej...

Napisano

Ja na twoim miejscu zacząłbym od nowa. Najpierw koncept, potem jakieś referki, potem model, teksturki i cała reszta z renderem na koniec. Nie masz pojęcia o renderingu to poszukaj tutoriali. Jest ich mnóstwo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności