Gothel Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 Na podstawie tutka (częściowo),a częściowo własna inwencja twórcza. Materiały proszę się nie czepiać wstawiane na szybko. Brak oświetlenia jak narazie. Proszę o rady dot. materiałów i przedewszystkim piasku. Liczyłem że zrobę dziś zarys całego "piasku" ale straciłem cierpliwość przy górnym cylindrze więc wrzucam tak jak wyszło. Przdewszystkim mam problem z piaskiem (jak ustawić go w cylindrze i jak go zniekształcić by wyglądał w miarę realistycznie). Wszelkie rady i porady mile widziane. P.S. W końcowej fazie liczę że wyjdzie z tego animacja przesypującego się piasku. P.S.2 0 wyrozumiałości. To mój pierwszy "trudniejszy" projekt.:D
P4VV37 Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 Jaki renderer? ja bym wstawił teksturę piasku jako kolor i tą samą jako niewielki displacement. Co do reszty materiałów to ja bym widział jakieś fajne drewno np. coś z tąd http://www.mayang.com/textures/Wood/html/Flat%20Wood%20Textures/index.htmlOgólnie model fajnie wygląda, ale przydałaby się jakaś scena, światło. Pozatym dałbym więcej poligonów bo wydaje się trochę kanciaste.
piotrek Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 Daj sobie na razie spokój z materiałami i piaskiem, a zajmij się wymodelowaniem klepsydry. Zrób sobie jakiś konkretny koncept i postaraj się to wymodelować. Ten model nie wygląda zbyt ciekawie - idealne materiały i światełko niewiele tu pomogą.
Gothel Napisano 3 Luty 2007 Autor Napisano 3 Luty 2007 Nie wygląda ciekawie. Ale dlaczego? Zawsze musi być konkretny powód nieciekawości? Samo założenie zrobienia klepsydry? Wykonanie? Jakjuż pisałem jest to pierwszy "trudniejszy" projekt. Jak dotąd wykonałem zestaw szachów klasycznych (splajn + lethe/leathe [nie pamiętam jak się pisze]) i jabłko więc chyba nie jest tak najgorzej jak na 3 w życiu "projekt". Najgorsze w całości według mnie jest ta kupka "piasku", ale jak już pisałem to było po załamaniu nerwowym:) Edit. Co do renderera wszystko w maxiku 9 na standardowych ustawieniach. Mówiąc krótko nie mam pojęcia o renderowaniu. Edit.2 Fakt podstawki są zbyt kanciaste, ale chodziło mi o efekt "toporności", hmm co to tekstur może kość słoniowa:D
peterr Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 eh tak jak mi kiedyś [no i nadal:P] mówiono : naucz sie patrzeć.. nie śpiesz sie ,oglądaj prace innych ,czytaj tutki i tak dalej...
Darken Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Ja na twoim miejscu zacząłbym od nowa. Najpierw koncept, potem jakieś referki, potem model, teksturki i cała reszta z renderem na koniec. Nie masz pojęcia o renderingu to poszukaj tutoriali. Jest ich mnóstwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się