Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zrobilem sobie taki oto mieczyk. Chcialem zeby sie ladnie odbijal, a tu powstaje takie cos dziwnego. Co zrobic zeby efekt "glow" sie odbijał ???

 

53543f4230a0fc90.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zabrac sie od innej strony :)

nie robic glow :p

 

powiel ostrze, pushnij, zteseluj, znoisuj, zanimuj noise, daj material w ciapki noisowe z noisowym opacity, czesciowo widoczny material oczywiscie ktory sam swieci i jest wykluczony ze swiatel, zadaj mu w properties obiektu motion blur, w parametrach rendera (jesli uzywasz scanline) ustaw ten blur na iles tam klatek (z 10-15) i bedzie cacy :)

Napisano

eeee jasne. Postaram sie zrozumieć... w kazdym badz razie dziekuje :]

Napisano

W każdym razie chodzi o to, że glow to efekt post produkcji i nie będzie się odbijał, bo jest nakladany po tym jak scena sie wyrenderuje. A vektorowi chodzilo o to zebys zrobił materiał który będzie swiecił a nie uzywal postprodukcyjnego efektu.

Napisano

Nie odbija się? A w czym wstawiałeś Glow? Bo jeśli w VideoPost, to jak mirach wspomniał efekt postprodukcji nie odbije się, ale jeśli dodać ten efekt zwyczajnie przez okno 'Effects' to program powinien wygenerować odbicie, przed chwilą sprawdzałem:)

Napisano

Nie uzywalem VidoPost, bawie sie programikiem od tygodnia. Moze korzystale z innego rendera,jesli to mogloby miec jakiekolwiek znaczenie. U mnie jest mental chyba

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności