shadar_logoth Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 Body & head (popiersie) aliena oparte o tutorial Gonomon (i trochę 3dTotal v1). Jako referki posłużyły owe tutoriale i plik załączony do gnoma ;) Całość robiona w ZBrushu. Base na ZSphire (będę musiał się kiedyś w maxie tego nauczyć...), reszta piórko i alph'y :D Czas poświęcony na prace… hmmm DUŻO dłuższy niż tutorial, ale za rok na pewno zrobię to szybciej!
Darken Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Witam. Bardzo ładnie. Taką skórę z głowy poprowadź jeszcze do końca. Tak trzymać. ;]
shadar_logoth Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Mały update :) Za chwilę zabiore się za textury...
serratus Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Hej ! smacznie to wygląda - zwłaszcza z przodu, jednak trochę mniej podoba mi się bok (ale nie zaprzątaj sobie tym głowy tylko jedź dalej ;]) Powodzenia i pozdrawiam
Maqs Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 Heya dla mnie sie nie podoba, zdecydowanie za wczesnie zaczoles dodawac te maluskie detale, radze wrocic na poprzednie levele i popracowac nad glowka.
shadar_logoth Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 A może by tak coś więcej? Główka jest taka jak być powinna :)
shadar_logoth Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 A teraz z teksturami. Takie trochę na szybko... render na razie w ZBrushu, postaram się za chwile coś w maxie podłubać...
shadar_logoth Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 Ehh w maxie nic nie podłubie bo mi za cholerę nie chce zadziałać dispalcement :/ Używam Vray'a, robię wszystko według tego tutoriala (według innych też próbowałem) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31503 ale w ogóle nie widać dislacement. Nie mam pomysłu dlaczego tak jest :( Może ktoś ma jakąś idee? :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się