Ania Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 wypróbowałam unwrapera blenderowskiego, i byłam zaskoczona wynikiem. rozłożyło mi UV o wiele lepiej niż w maksie, ścianki na siebie nie nachodzą nigdzie, tekstura nie jest porozciągana, już nie mówiąc o tych artefaktach co się pojawiają w maksie w miejscach gdzie objekt jest nieregularny i pofałdowany. miejsca cięć są prawie te same. teraz pytanie: czy jest możliwe że maksowski unwrap jest o tyle gorszy? czy może raczej ja źle do tego podchodzę? ja robię tak (w maksie): naznaczam miejsca cięć (pelt seamy) na objekcie, potem wybieram facy ograniczone przez te seamy, robię pelt map => simulate pelt pulling => relax heavy albo light potem odznaczam pelt, i w edytorze unwrap robię jeszcze Tools => Relax Dialog. podobnie jak tu w drugim tutorialu: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=5903856 czy wy tak samo do tego podchodzicie, czy może jest jakaś lepsza metoda w samym maksie? czy po prostu inny algorytm i nie ma na to rady?
masater Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 a blemder też ma niejeden algorytm do unwrapa także jakby tym pierwszym ci źle wychodzilo to masz jeszcze drugi oraz LSCM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się