Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Yo!

Jakoś nie znalazłem na ten temat, więc zakładam wątek. Jak było to możecie walić w morde:p

 

Problem jest taki:

 

Mam w maxie główkę A i główkę B. Obie mają normal (może być displace, choć wolałbym normal, ze względu na szybkość renderu).

Z tym że: główka B ma zamknięte oczy (zmodyfikowana główka A), i co za tym idzie ma też zmieniony normal map (przesculptowany w zbrushu).

 

Główkę A morphuję maxiowym morpherem w główkę B. I w modelu wszystko jest ok. Ale chciałbym, żeby normalka też się zmieniała równocześnie z morphingiem modelu.

 

Czy morpher zrobi to sam automatycznie, a podejrzewam, że nie, czy muszę robić to za pomocą materiału? Jeśli tak to jak??

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz w maxie taki typ materiału, który nazywa się 'Morpher' ... działa w powiązaniu z modyfikatorem o tej samej nazwie i umożliwia morfing materiałów. Morfujesz jeden model w drugi a przy okazji jedną normalke w drugą. Powinno być ok :) Pozdrawiam

  • Like 1
Napisano

a jesli si enei uda-to wez material mix czy composite i wraz z aniamcja, zanimuj przenikanie materialu jedenej glowki w material drugiej glowki...

 

edit:

czas na animowane normale?

Napisano

No ok, przetestowałem. Morpher mapy z morpherem obiektu się elegancko synchronizuje. Jeśli chodzi o diffuse itp.

 

Natomiast nie mam możliwości włączenia materiału morpher jako dx material i normalki się nie wyświetlają:/

 

Nie da się morphować normalek?

 

:::::::::::EDIT EDIT EDIT::::::::

OK, już rozkminiłem. Nie wyświetla w viewporcie. Scanline renderuje z normalami:p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności