Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Yo!

Jakoś nie znalazłem na ten temat, więc zakładam wątek. Jak było to możecie walić w morde:p

 

Problem jest taki:

 

Mam w maxie główkę A i główkę B. Obie mają normal (może być displace, choć wolałbym normal, ze względu na szybkość renderu).

Z tym że: główka B ma zamknięte oczy (zmodyfikowana główka A), i co za tym idzie ma też zmieniony normal map (przesculptowany w zbrushu).

 

Główkę A morphuję maxiowym morpherem w główkę B. I w modelu wszystko jest ok. Ale chciałbym, żeby normalka też się zmieniała równocześnie z morphingiem modelu.

 

Czy morpher zrobi to sam automatycznie, a podejrzewam, że nie, czy muszę robić to za pomocą materiału? Jeśli tak to jak??

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz w maxie taki typ materiału, który nazywa się 'Morpher' ... działa w powiązaniu z modyfikatorem o tej samej nazwie i umożliwia morfing materiałów. Morfujesz jeden model w drugi a przy okazji jedną normalke w drugą. Powinno być ok :) Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za podpowiedź. Jakbym miał dalej problem to bede pisał!

Pozdrawiam!

Napisano

a jesli si enei uda-to wez material mix czy composite i wraz z aniamcja, zanimuj przenikanie materialu jedenej glowki w material drugiej glowki...

 

edit:

czas na animowane normale?

Napisano
  • Autor

Thx! Przetestuje przy najbliższej okazji!

 

Hehe, animowane normalki to by była rewelacja:)

Napisano
  • Autor

No ok, przetestowałem. Morpher mapy z morpherem obiektu się elegancko synchronizuje. Jeśli chodzi o diffuse itp.

 

Natomiast nie mam możliwości włączenia materiału morpher jako dx material i normalki się nie wyświetlają:/

 

Nie da się morphować normalek?

 

:::::::::::EDIT EDIT EDIT::::::::

OK, już rozkminiłem. Nie wyświetla w viewporcie. Scanline renderuje z normalami:p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.