Levus Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Yo! Jakoś nie znalazłem na ten temat, więc zakładam wątek. Jak było to możecie walić w morde:p Problem jest taki: Mam w maxie główkę A i główkę B. Obie mają normal (może być displace, choć wolałbym normal, ze względu na szybkość renderu). Z tym że: główka B ma zamknięte oczy (zmodyfikowana główka A), i co za tym idzie ma też zmieniony normal map (przesculptowany w zbrushu). Główkę A morphuję maxiowym morpherem w główkę B. I w modelu wszystko jest ok. Ale chciałbym, żeby normalka też się zmieniała równocześnie z morphingiem modelu. Czy morpher zrobi to sam automatycznie, a podejrzewam, że nie, czy muszę robić to za pomocą materiału? Jeśli tak to jak??
Kris_R Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Masz w maxie taki typ materiału, który nazywa się 'Morpher' ... działa w powiązaniu z modyfikatorem o tej samej nazwie i umożliwia morfing materiałów. Morfujesz jeden model w drugi a przy okazji jedną normalke w drugą. Powinno być ok :) Pozdrawiam 1
Levus Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Dzięki za podpowiedź. Jakbym miał dalej problem to bede pisał! Pozdrawiam!
vv3k70r Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 a jesli si enei uda-to wez material mix czy composite i wraz z aniamcja, zanimuj przenikanie materialu jedenej glowki w material drugiej glowki... edit: czas na animowane normale?
Levus Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Thx! Przetestuje przy najbliższej okazji! Hehe, animowane normalki to by była rewelacja:)
Levus Napisano 21 Luty 2007 Autor Napisano 21 Luty 2007 No ok, przetestowałem. Morpher mapy z morpherem obiektu się elegancko synchronizuje. Jeśli chodzi o diffuse itp. Natomiast nie mam możliwości włączenia materiału morpher jako dx material i normalki się nie wyświetlają:/ Nie da się morphować normalek? :::::::::::EDIT EDIT EDIT:::::::: OK, już rozkminiłem. Nie wyświetla w viewporcie. Scanline renderuje z normalami:p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się