Napisano 11 Luty 200718 l Yo! Jakoś nie znalazłem na ten temat, więc zakładam wątek. Jak było to możecie walić w morde:p Problem jest taki: Mam w maxie główkę A i główkę B. Obie mają normal (może być displace, choć wolałbym normal, ze względu na szybkość renderu). Z tym że: główka B ma zamknięte oczy (zmodyfikowana główka A), i co za tym idzie ma też zmieniony normal map (przesculptowany w zbrushu). Główkę A morphuję maxiowym morpherem w główkę B. I w modelu wszystko jest ok. Ale chciałbym, żeby normalka też się zmieniała równocześnie z morphingiem modelu. Czy morpher zrobi to sam automatycznie, a podejrzewam, że nie, czy muszę robić to za pomocą materiału? Jeśli tak to jak??
Napisano 11 Luty 200718 l Masz w maxie taki typ materiału, który nazywa się 'Morpher' ... działa w powiązaniu z modyfikatorem o tej samej nazwie i umożliwia morfing materiałów. Morfujesz jeden model w drugi a przy okazji jedną normalke w drugą. Powinno być ok :) Pozdrawiam
Napisano 12 Luty 200718 l Autor Dzięki za podpowiedź. Jakbym miał dalej problem to bede pisał! Pozdrawiam!
Napisano 12 Luty 200718 l a jesli si enei uda-to wez material mix czy composite i wraz z aniamcja, zanimuj przenikanie materialu jedenej glowki w material drugiej glowki... edit: czas na animowane normale?
Napisano 12 Luty 200718 l Autor Thx! Przetestuje przy najbliższej okazji! Hehe, animowane normalki to by była rewelacja:)
Napisano 21 Luty 200718 l Autor No ok, przetestowałem. Morpher mapy z morpherem obiektu się elegancko synchronizuje. Jeśli chodzi o diffuse itp. Natomiast nie mam możliwości włączenia materiału morpher jako dx material i normalki się nie wyświetlają:/ Nie da się morphować normalek? :::::::::::EDIT EDIT EDIT:::::::: OK, już rozkminiłem. Nie wyświetla w viewporcie. Scanline renderuje z normalami:p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto