blood_brother Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 czy da sie jakos zrobic aby zageszczajac siatke nie zaokraglaly mi sie rogi nie chodzi mi o kanty tylko jak mam planea to jego rogi aby mi sie nie zaokraglaly???? pozdro[piwo]
VGT Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 Rogi plane\'a to się po meshsmooth nie zakrąglają, a o krawędziach, czy narożnikach już nie raz było, więc to chyba nie o to chodzi :| Sprecyzuj pytanie a znajdziemy rozwiązanie :]
Eko Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 Mozesz uzyc modyfikatora tesselate (jakos tak). Masz to w opcjach editable poly i w liscie modyfikatorow
blood_brother Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 dokladnie chodzi mi oto ze jak maska zaczyna nachodzic na bok przy szybie mam rowek i w tym rogu maski zageszczajac siatke ma mi sie robi zaokraglenie a tam ma byc \"ostre\".
Rekomendowane odpowiedzi