Adjes Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Wróciłem :D, co prawda czegoś się nauczyłem, chociaż niewiele, ale mimo to znowu zabieram się do pracy. Zamierzam zrobić scenę na której w pierwszym planie będzie przybliżony sterylny stół ze strzykawą i zakrwawionym skalpelem, a w tle będzie reszta pomieszczenia (rozmyta trochę). Jak dotąd ukończyłem, no może nie do końca, strzykawkę. I w związku z tym mam problem, płyn jest zbyt, hmmm, gęsty, jakby był bryłą i zapytam się - co zrobić z materiałem, aby bardziej przypominał płyn? oto szczykaffka ;p
Gość BigBen Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Ała, ukłucie taką igłą naprawde by bolało. Jak jest płyn w srodku to nie może być ten spust dociśnięty do strzykawki. Hehe ciekawy jestem tego gabinetu. Pozdrawiam
Darken Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Heh, w strzykawkach nie chodzi o wygląd, ale o poprawne działanie. Zobacz strzykawki na goglach. Rozumiem, że to twoje początki. Musi być prostsza. Igła mniejsza i dłuższa, a poza tym widzę, że tu jest w środku ;^. Płyn musi być sam w sobie płynem jako model przede wszystkim. Zaznacz wewnętrzne ścianki pojemnika potem "detach" i tą ciecz zaokrąglij przez zbliżenie do siebie wierzchołków u góry. Nadaj temu wygląd cieczy i zrób "turbosmooth". Powinno wyjść. Materiał cieczy powinien być bardziej specyficzny, niż materiał ze zmniejszonym opacity. Poczytaj tutki. Powodzenia. Pozdr.
Solo Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Ja jeden błąd zauważyłem. Jeżeli strzykawka jest pełna .. to wtedy to za co się ciągnie (Bój jeden wie jak to się zwie) jest wysunięte ^^ No i igła, dłuższa i cieńsza. Pozdrawiam, Solo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się