Napisano 14 Luty 200718 l Wróciłem :D, co prawda czegoś się nauczyłem, chociaż niewiele, ale mimo to znowu zabieram się do pracy. Zamierzam zrobić scenę na której w pierwszym planie będzie przybliżony sterylny stół ze strzykawą i zakrwawionym skalpelem, a w tle będzie reszta pomieszczenia (rozmyta trochę). Jak dotąd ukończyłem, no może nie do końca, strzykawkę. I w związku z tym mam problem, płyn jest zbyt, hmmm, gęsty, jakby był bryłą i zapytam się - co zrobić z materiałem, aby bardziej przypominał płyn? oto szczykaffka ;p
Napisano 14 Luty 200718 l Ała, ukłucie taką igłą naprawde by bolało. Jak jest płyn w srodku to nie może być ten spust dociśnięty do strzykawki. Hehe ciekawy jestem tego gabinetu. Pozdrawiam
Napisano 14 Luty 200718 l Heh, w strzykawkach nie chodzi o wygląd, ale o poprawne działanie. Zobacz strzykawki na goglach. Rozumiem, że to twoje początki. Musi być prostsza. Igła mniejsza i dłuższa, a poza tym widzę, że tu jest w środku ;^. Płyn musi być sam w sobie płynem jako model przede wszystkim. Zaznacz wewnętrzne ścianki pojemnika potem "detach" i tą ciecz zaokrąglij przez zbliżenie do siebie wierzchołków u góry. Nadaj temu wygląd cieczy i zrób "turbosmooth". Powinno wyjść. Materiał cieczy powinien być bardziej specyficzny, niż materiał ze zmniejszonym opacity. Poczytaj tutki. Powodzenia. Pozdr.
Napisano 14 Luty 200718 l Ja jeden błąd zauważyłem. Jeżeli strzykawka jest pełna .. to wtedy to za co się ciągnie (Bój jeden wie jak to się zwie) jest wysunięte ^^ No i igła, dłuższa i cieńsza. Pozdrawiam, Solo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto