Szupryt Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 Tekstury tablicy rozdzielczej nie robiłem.
Szupryt Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 zapomniałem dodać - 1628 poligonów.
Loozack Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 jak na 1628 polygonów to nie jest zły :D ale szczerze mówiąc to on mi od przodu bardziej Forda Pumę przypomina niż Focusa :| i jeszcze jedno... to że to model low-poly nie oznacza, że nie może mieć dobrego lakieru a więc czekam na render z mapką HDRI :) trzymaj się [piwo]
VGT Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 No i także nie oznacza to, że tekstura nie może mieć full detali. Z tyłu to dosyć topornie się prezentuje. Brazkuje świateł, szczelin między elementami. Powinieneś je koniecznie dodać, by poprawić efekt. Powodzenia.
Gość P. Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 no nie... low poly i gi ? wiecie dla mnie to male nieporozumienie :) no bo nikt nie bedzie ogladal tego modelu w takiej formie. chodzi o to by ladnie prezentowal sie w riltajmie a nie by ladnie wygladal z gi. ja bym wolal go zobaczyc jak on wygada w jakiejs dajrektiksowej aplikacji chocby w oknie maksa. i oczywiscie siateczke bym z checia zobaczyl. pozdrawiam P.
wiggles Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 loozack wlasnie mialem to napisac- ze przypomina forda pume :) taki jakos za bardzo zaookraglony
Quadysz Napisano 30 Październik 2003 Napisano 30 Październik 2003 tak za bardzo obly, ale textury to powinien miec o niebo lepsze... swiatla laczenia co tu duzo mowic :) ale faktycznie jest low-poly :)
sikham Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 moim zdaniem jest za bardzo nawet low poly :)
Gość P. Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 za bardzo low poly ? hm... nie bardzo rozumiem jak cos moze byc za bardzo low poly. jest tyle poly ile ma byc, sa ograniczenie enginu i juz, im mniej poly tym lepiej, mniej do wyswietlenia na monitorze. postrzegacie ten model z zupelnie innej perspektywy. a tu zupelnie nie o to chodzi. to ze on ma 1600 poly no wlasnie czy to sa poligony czy fejsy bo dla maxa to nie jest to samo. nawet jesli to fejsy to nie jest specjalnie malo. mysle ze mozna by jeszcze sporo zaoszczedzic na tym aucie nie tracac przy okazji na wrazeniu. 1600 fejsow, calkiem przyzwoita postac z tego mozna zrobic a co dopiero auto. no nic, ja sie zamykam moze sie poprostu nie znam.
Szupryt Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 Hmm no jeśli chodzi oto czy poligony czy Facy to jest to \"Faces: 1628\" tak jak to pisze podczas renderowania zwykłym renderem. Możnabyłoby jeszcze zaoszczędzić to wiem, ale był on robiony troche na szybko do pokazania komuś. Ja z niego osobiście jestem zadowolony pomimo tego, że zapomniałem w tym pośpiechu o tylnich światłach :D A jest to \"Finische Works\" to nie będę przy nim już mieszał, chyba że kiedyś zajdzie potrzeba poprawienia go to wtedy w WIPie go umieszcze.
Loozack Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 P., poprostu większość z nas robi modele high-poly i jakoś tak trudno jest nam się zachwycać czymś, co ma mniej niż 10000 face\'ów :D więc czepiamy się wszystkiego co się da ;) no ale skoro to był model robiony na szybko to ok :) [piwo]
giorgione Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 W pełni zgadzam sie z tą opinią:D Pozdr Giorgione
sikham Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 P. chodzi o to że wyszliśmy już z epoki kamienia i na modele poświeca sie wiecej niż 5k a nawet 10k w najnowszych rajdówkach niewiem jak ty ale ja niewyobrażam sobie grać czymś co ma szesciokatne koła i takie same nadkola Loozack są modeliki low poly które są naprawde zaje... fajne :)
Loozack Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 wiem, nawet na tym forum, Honda Civic naprzykład :)
felav Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 Jezeli to ma byc takie low poly to looz tylko powinno nadrabiac ilosc facow texturka a u ciebie jest wrecz przeciwnie :(
holo Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 ja tam się chwialić nei chce, ale wespół z moim współpracownikiem KazMenem poczyniliśmy m.in. Hyundaia Accenta WRC do gry CMR2. Bazą był seat, którego ja przerobiłem, a kolega Kazmen namalował tekstury.
wiggles Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 o zesz ty kurde !! holo swietny !! ile ma poly????
holo Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 dobra tekstura to 75% (albo 3/4) sukcesu. Mamy tego więcej. Duuużo więcej.
Loozack Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 Holo, proponuję ci założyć nowy topic w dziale Finished Works Gallery i tam się pochwalić wszystkimi swoimi bryczkami :)
Szupryt Napisano 30 Listopad 2003 Autor Napisano 30 Listopad 2003 to moze jednak zostane przy hi-poly :-/ czy te odbicia na nim to sa juz na teksturze ?? czy tylko na tym renderze tutaj ?
Rekomendowane odpowiedzi