Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak na 1628 polygonów to nie jest zły :D ale szczerze mówiąc to on mi od przodu bardziej Forda Pumę przypomina niż Focusa :|

i jeszcze jedno... to że to model low-poly nie oznacza, że nie może mieć dobrego lakieru a więc czekam na render z mapką HDRI :) trzymaj się [piwo]

 

Napisano

No i także nie oznacza to, że tekstura nie może mieć full detali. Z tyłu to dosyć topornie się prezentuje. Brazkuje świateł, szczelin między elementami. Powinieneś je koniecznie dodać, by poprawić efekt.

 

Powodzenia.

Napisano

no nie... low poly i gi ? wiecie dla mnie to male nieporozumienie :) no bo nikt nie bedzie ogladal tego modelu w takiej formie. chodzi o to by ladnie prezentowal sie w riltajmie a nie by ladnie wygladal z gi.

ja bym wolal go zobaczyc jak on wygada w jakiejs dajrektiksowej aplikacji chocby w oknie maksa. i oczywiscie siateczke bym z checia zobaczyl.

 

pozdrawiam

P.

Napisano

loozack wlasnie mialem to napisac- ze przypomina forda pume :) taki jakos za bardzo zaookraglony

Napisano

tak za bardzo obly, ale textury to powinien miec o niebo lepsze... swiatla laczenia co tu duzo mowic :) ale faktycznie jest low-poly :)

Napisano

za bardzo low poly ? hm... nie bardzo rozumiem jak cos moze byc za bardzo low poly. jest tyle poly ile ma byc, sa ograniczenie enginu i juz, im mniej poly tym lepiej, mniej do wyswietlenia na monitorze.

postrzegacie ten model z zupelnie innej perspektywy. a tu zupelnie nie o to chodzi.

to ze on ma 1600 poly no wlasnie czy to sa poligony czy fejsy bo dla maxa to nie jest to samo. nawet jesli to fejsy to nie jest specjalnie malo. mysle ze mozna by jeszcze sporo zaoszczedzic na tym aucie nie tracac przy okazji na wrazeniu. 1600 fejsow, calkiem przyzwoita postac z tego mozna zrobic a co dopiero auto.

no nic, ja sie zamykam moze sie poprostu nie znam.

Napisano
  • Autor

Hmm no jeśli chodzi oto czy poligony czy Facy to jest to \"Faces: 1628\" tak jak to pisze podczas renderowania zwykłym renderem. Możnabyłoby jeszcze zaoszczędzić to wiem, ale był on robiony troche na szybko do pokazania komuś. Ja z niego osobiście jestem zadowolony pomimo tego, że zapomniałem w tym pośpiechu o tylnich światłach :D A jest to \"Finische Works\" to nie będę przy nim już mieszał, chyba że kiedyś zajdzie potrzeba poprawienia go to wtedy w WIPie go umieszcze.

Napisano

P., poprostu większość z nas robi modele high-poly i jakoś tak trudno jest nam się zachwycać czymś, co ma mniej niż 10000 face\'ów :D więc czepiamy się wszystkiego co się da ;) no ale skoro to był model robiony na szybko to ok :) [piwo]

Napisano

P. chodzi o to że wyszliśmy już z epoki kamienia i na modele poświeca sie wiecej niż 5k a nawet 10k w najnowszych rajdówkach

niewiem jak ty ale ja niewyobrażam sobie grać czymś co ma szesciokatne koła i takie same nadkola

 

Loozack są modeliki low poly które są naprawde zaje... fajne :)

Napisano

Jezeli to ma byc takie low poly to looz tylko powinno nadrabiac ilosc facow texturka a u ciebie jest wrecz przeciwnie :(

Napisano

ja tam się chwialić nei chce, ale wespół z moim współpracownikiem KazMenem poczyniliśmy m.in. Hyundaia Accenta WRC do gry CMR2. Bazą był seat, którego ja przerobiłem, a kolega Kazmen namalował tekstury.

Napisano

dobra tekstura to 75% (albo 3/4) sukcesu. Mamy tego więcej. Duuużo więcej.

Napisano

Holo, proponuję ci założyć nowy topic w dziale Finished Works Gallery i tam się pochwalić wszystkimi swoimi bryczkami :)

Napisano
  • Autor

to moze jednak zostane przy hi-poly :-/ czy te odbicia na nim to sa juz na teksturze ?? czy tylko na tym renderze tutaj ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności