Napisano 17 Luty 200718 l Mam problem, chcę oteksturować w projekcie fiolki nalepkę, dokładniej kilka poly zaznaczonych na niej, aby obrazek nie zajmował całej nalepki. Tutaj rozpoczyna się problem, bo po oteksturowaniu dzieją się cuda-niewidy, obrazek nie jest ładnie ułożony na środku w odpowiednim rozmiarze, widać tylko skrawek i to powiększony, czyli jest problem, nie wiem jak zrobić, aby był ładnie ułożony, plz help ;]
Napisano 17 Luty 200718 l Autor Z tego też korzystałem, ale hmmm, może po prostu jestem słaby z angla, ale nie pomogło mi za bardzo w tej kwestii.
Napisano 17 Luty 200718 l Hasla: UVW Map, Unwrap UVW, Material ID, Multi/Sub-Object material. Poszukaj, poczytaj, wszystko stanie sie jasne.
Napisano 17 Luty 200718 l Chalek-mie chozilo o to coby sie czlowiek nauczyl jezyka wspolnego... a polski to taki dosc niszowy :) edit:ciezko brac sie z 3d nei znajac wspolnego dla danej planety...
Napisano 17 Luty 200718 l Hehe, myslalem, ze chodzi Ci o babole w nazwach modyfikatorow jakie popelnilem :]. A angielski to fakt, jest wlasciwie niezbedny jesli ktos chce sie CG zajmowac (i nie tylko oczywiscie).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto