Adjes Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Mam problem, chcę oteksturować w projekcie fiolki nalepkę, dokładniej kilka poly zaznaczonych na niej, aby obrazek nie zajmował całej nalepki. Tutaj rozpoczyna się problem, bo po oteksturowaniu dzieją się cuda-niewidy, obrazek nie jest ładnie ułożony na środku w odpowiednim rozmiarze, widać tylko skrawek i to powiększony, czyli jest problem, nie wiem jak zrobić, aby był ładnie ułożony, plz help ;]
Adjes Napisano 17 Luty 2007 Autor Napisano 17 Luty 2007 Z tego też korzystałem, ale hmmm, może po prostu jestem słaby z angla, ale nie pomogło mi za bardzo w tej kwestii.
Chalek Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Hasla: UVW Map, Unwrap UVW, Material ID, Multi/Sub-Object material. Poszukaj, poczytaj, wszystko stanie sie jasne.
vv3k70r Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Chalek-mie chozilo o to coby sie czlowiek nauczyl jezyka wspolnego... a polski to taki dosc niszowy :) edit:ciezko brac sie z 3d nei znajac wspolnego dla danej planety...
Chalek Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Hehe, myslalem, ze chodzi Ci o babole w nazwach modyfikatorow jakie popelnilem :]. A angielski to fakt, jest wlasciwie niezbedny jesli ktos chce sie CG zajmowac (i nie tylko oczywiscie).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się