Napisano 30 Październik 200321 l Jak zrobić texturke szkła tak coby przechodził przez nią volume light (jestem w miarę początkującym grafikiem i się nie znam) fajnie by było gdyby jeszcze volume lighy przejmował kolor szkła (efekt katedry średniowiecznej?????
Napisano 30 Październik 200321 l Autor Dzięki wielkie. Bedę musiał pokombinować bo do tej pory mi to nie działało. A co do kolorków to problem pojawia się gdy witraż ma więcej niż jeden kolorek. Bo jak szkiełek (i okien) będzie więcej a każde inne to textura na volumie nic nie da (chyba że o czymś nie wiem
Napisano 17 Listopad 200321 l Autor W końcu odzyskałem kompa i pogrzebałem przy tym witrażu no i to cholera nie działa... Okno ma raytraced material a ściana nie ma żadnego no i wychodzi cuś takiego jak na zał. obrazku...
Napisano 17 Listopad 200321 l Tak można zrobić tylko jak ma się kolorowy obrazek tego co będzie w oknie. Bo inaczej to bujdy wyjdą. Pewnie kolega tak zrobił, a jako mapkę koloru wrzucił okrągła białą plamę. Nie ma potrzeby takich kombinacji. Zapodaj scenę z tym twoim światłem zobaczymy na przykładzie:D
Napisano 19 Listopad 200321 l Absolutnie się zgadzam, tylko nie zapominaj o stopniu zaawansowania twojego sposobu. To wszystko można zrobić i bez tego :D
Napisano 4 Luty 200421 l a więc jak to zrobić?? ja dalej nie qmam. po za tym to światło rzuca kolor jednego witraża na całość a nie dla każdego witraża :/
Napisano 11 Luty 200421 l Mnie opisana metoda zbytnio się nie podoba. Nie dało by się tego tak \"z ałtomatu\", wyliczyć w 3DStudio, a nie bawić się w nakładanie bitmapy? Przecież niedoskonałości tej metody widać na tym renderze. Na zewnątrz poza tym światło bardzo naturalnie barwi nam ściane.