Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zrobić texturke szkła tak coby przechodził przez nią volume light (jestem w miarę początkującym grafikiem i się nie znam) fajnie by było gdyby jeszcze volume lighy przejmował kolor szkła (efekt katedry średniowiecznej?????

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie. Bedę musiał pokombinować bo do tej pory mi to nie działało. A co do kolorków to problem pojawia się gdy witraż ma więcej niż jeden kolorek. Bo jak szkiełek (i okien) będzie więcej a każde inne to textura na volumie nic nie da (chyba że o czymś nie wiem

Napisano
  • Autor

W końcu odzyskałem kompa i pogrzebałem przy tym witrażu no i to cholera nie działa... Okno ma raytraced material a ściana nie ma żadnego no i wychodzi cuś takiego jak na zał. obrazku...

Napisano

Tak można zrobić tylko jak ma się kolorowy obrazek tego co będzie w oknie. Bo inaczej to bujdy wyjdą. Pewnie kolega tak zrobił, a jako mapkę koloru wrzucił okrągła białą plamę. Nie ma potrzeby takich kombinacji. Zapodaj scenę z tym twoim światłem zobaczymy na przykładzie:D

Napisano

Absolutnie się zgadzam, tylko nie zapominaj o stopniu zaawansowania twojego sposobu. To wszystko można zrobić i bez tego :D

Napisano

a więc jak to zrobić?? ja dalej nie qmam.

po za tym to światło rzuca kolor jednego witraża na całość a nie dla każdego witraża :/

Napisano

Mnie opisana metoda zbytnio się nie podoba. Nie dało by się tego tak \"z ałtomatu\", wyliczyć w 3DStudio, a nie bawić się w nakładanie bitmapy? Przecież niedoskonałości tej metody widać na tym renderze. Na zewnątrz poza tym światło bardzo naturalnie barwi nam ściane.

Napisano

tak z \"automatu\" = 2 razy dluzej i prawie bez zadnej kontroli nad efektem koncowym.....ja nie rozumiem w czym jest problem ?? Przeciez zastosowanie tekstury to najprostrza metoda i na ddatek wszelkie modyfikacj jak np nasycenia barw mozna szybko dokonac w PSie i nie bawic sie z ustawianeim swiatel...

Napisano

OK, wiem że tak jest dłużej, bez kontroli, ale pomyślmy tworzymy katedrę z kilkunastoma witrerzami, zdajecie sobie sprawę jakiej wielkości trzeba by zrobić bitmape i ile czasu się z nią bawić, aby uzyskać efekt choć podobny do tego z \"automatu\". Aha jak ktoś wie jak uzyskać zaproponowany przeze mnie afekt to niech go opisze.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności