mort1 Napisano 30 Październik 2003 Share Napisano 30 Październik 2003 Jak zrobić texturke szkła tak coby przechodził przez nią volume light (jestem w miarę początkującym grafikiem i się nie znam) fajnie by było gdyby jeszcze volume lighy przejmował kolor szkła (efekt katedry średniowiecznej????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort1 Napisano 30 Październik 2003 Autor Share Napisano 30 Październik 2003 Dzięki wielkie. Bedę musiał pokombinować bo do tej pory mi to nie działało. A co do kolorków to problem pojawia się gdy witraż ma więcej niż jeden kolorek. Bo jak szkiełek (i okien) będzie więcej a każde inne to textura na volumie nic nie da (chyba że o czymś nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort1 Napisano 17 Listopad 2003 Autor Share Napisano 17 Listopad 2003 W końcu odzyskałem kompa i pogrzebałem przy tym witrażu no i to cholera nie działa... Okno ma raytraced material a ściana nie ma żadnego no i wychodzi cuś takiego jak na zał. obrazku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 17 Listopad 2003 Share Napisano 17 Listopad 2003 Tutaj to wogóle nie są cienie włączone:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort1 Napisano 17 Listopad 2003 Autor Share Napisano 17 Listopad 2003 Są ... serio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 17 Listopad 2003 Share Napisano 17 Listopad 2003 Tak można zrobić tylko jak ma się kolorowy obrazek tego co będzie w oknie. Bo inaczej to bujdy wyjdą. Pewnie kolega tak zrobił, a jako mapkę koloru wrzucił okrągła białą plamę. Nie ma potrzeby takich kombinacji. Zapodaj scenę z tym twoim światłem zobaczymy na przykładzie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 19 Listopad 2003 Share Napisano 19 Listopad 2003 Absolutnie się zgadzam, tylko nie zapominaj o stopniu zaawansowania twojego sposobu. To wszystko można zrobić i bez tego :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S3Mi Napisano 4 Luty 2004 Share Napisano 4 Luty 2004 a więc jak to zrobić?? ja dalej nie qmam. po za tym to światło rzuca kolor jednego witraża na całość a nie dla każdego witraża :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysztofDominiak226 Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 Mnie opisana metoda zbytnio się nie podoba. Nie dało by się tego tak \"z ałtomatu\", wyliczyć w 3DStudio, a nie bawić się w nakładanie bitmapy? Przecież niedoskonałości tej metody widać na tym renderze. Na zewnątrz poza tym światło bardzo naturalnie barwi nam ściane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 tak z \"automatu\" = 2 razy dluzej i prawie bez zadnej kontroli nad efektem koncowym.....ja nie rozumiem w czym jest problem ?? Przeciez zastosowanie tekstury to najprostrza metoda i na ddatek wszelkie modyfikacj jak np nasycenia barw mozna szybko dokonac w PSie i nie bawic sie z ustawianeim swiatel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysztofDominiak226 Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 OK, wiem że tak jest dłużej, bez kontroli, ale pomyślmy tworzymy katedrę z kilkunastoma witrerzami, zdajecie sobie sprawę jakiej wielkości trzeba by zrobić bitmape i ile czasu się z nią bawić, aby uzyskać efekt choć podobny do tego z \"automatu\". Aha jak ktoś wie jak uzyskać zaproponowany przeze mnie afekt to niech go opisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się