ceest Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 Witam Bawię sie teraz w interakcje dwóch postaci i padło na temat starego matrixa;] chcę zrobić pojedynek między agentami walka bedzie trwała około 30-60sek oto pierwsze ujęcie prawie skończone;], agenci są dość oldschoolowi z lat 70;] mile widziane rady i komentarze http://rapidshare.com/files/18806708/agent2.avi
AlekGo Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 Witam, szkoda że agenci tacy sami bo jak dodasz inne ujęcia to będzie można się pogubić może niech jeden ma białą marynarkę, jakieś włosy?? Agent po prawej kończy ujęcie w powietrzu, gdy skacze na nogę, przed kopniakiem jest jakiś taki dziwny "przeskok" i coś się dzieje z jego spodniami w kroku. Ale ogólnie wrażenia pozytywne :) Pozdrawiam, Alek
ceest Napisano 20 Luty 2007 Autor Napisano 20 Luty 2007 nogi nie zauwazyłem rzeczywiscie za wysoko dzieki;] co do zmian stroju i włosów chodzi mi bardziej w niej o sam ruch nie traktuje jej jako animacje w szerszym pojeciu;]
ceest Napisano 21 Luty 2007 Autor Napisano 21 Luty 2007 mhhhhh;]animacja własne bony i praca na klatkach maxowych nie wiem czy to odpowiedż;]
adi__ok Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 Jak narazie to fajnie się zapowiada ... ale jak już wspomniał AlekGo należałoby odróżnić te postacie ...
ceest Napisano 21 Luty 2007 Autor Napisano 21 Luty 2007 wizz-tak wszystko od kości po ruch, tylko postać z posera ukradłem;] no dobra z dalszą czescią zmienie kolory;]dzięki za pozytywy;]
Pawel Lipka Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 hello poznaje, ze to fragment walki Neo z agentami(ten atakujacy to Daniel Bernhardt:)....scenka z poczatku drugiej czesci Matrixa. Jak na poczatek to dobrze, aczkolwiek unikaj sztucznosci, jak w przypadku dziwacznego opuszczenia tych agentow na starcie. Pozdrawiam, Pawel
Lumpy Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 1. Kopniak mało płynny: agent nie może się zatrzymać ani na chwile zwłaszcza jeśli stoi tyłem do przeciwnika, bo walka szybko skończyłaby się w parterze => usuń tą pauzę przy obocie. 2. Nieważne co kopiesz, ręka zawsze powinna ułożyć się trochę inaczej. Wyprostuj lewą łapę, niech "idzie" za nogą. Tu dobrze widać ustawienie rąk http://www.mairie-bosc-le-hard.fr/images/karate/karate_11.jpg albo sam kopnij yoko geri ręce się same układają jak trzeba. 3. Ten drugi typ stoi i patrzy jakby chciał dostać. Niech chociaż groźnie wygląda, ustaw go w pozycji walki, podnieś ręce do gardy. Poza tym jeśli dostał prosto w głowę to powinno być po wszystkim a on się tylko rozejrzał. IMO przy kopniaku agent mogłby się troszkę bardziej przechylić w prawą stronę. Zawsze jak ktoś tak wysoko podnosi nogę to przechyla się bardziej, chociaż teoretycznie jest możliwe kopać w ten sposób. To tyle o samej animacji, ale oprócz tego do poprawy ustawienia skina. Dużo jeszcze do zrobienia, życze wytrwałości, bo animowanie to naprawde ciężka praca. Mam nadzieję, że Cię nie zniechęciłem tym co napisałem. Pozdrawiam
ceest Napisano 22 Luty 2007 Autor Napisano 22 Luty 2007 by zniechęcić to za mało;]zaczynam dopiero więc smaczki jak rozkładać skina przychodzą powoli, co do ruchu dużo brakuje wiem ale postaram sie to poprawiać dzięki za zwrócenie uwagi pozdrawiam
ceest Napisano 1 Marzec 2007 Autor Napisano 1 Marzec 2007 poprawiłem pare rzeczy(zostało dużo) i dodałem troche akcji;]do poniedziałku powinienno być wiecej narazie tyle: http://rapidshare.com/files/18806708/agent2.avi
adi__ok Napisano 1 Marzec 2007 Napisano 1 Marzec 2007 Moim zdaniem pierwszy kop niedopracowany... noga nawet głowy nie dotyka
adi__ok Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Może i tak ... ale głowa mu odskoczyła tak jak by została kopnięta ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się