Napisano 20 Luty 200718 l Witam Bawię sie teraz w interakcje dwóch postaci i padło na temat starego matrixa;] chcę zrobić pojedynek między agentami walka bedzie trwała około 30-60sek oto pierwsze ujęcie prawie skończone;], agenci są dość oldschoolowi z lat 70;] mile widziane rady i komentarze http://rapidshare.com/files/18806708/agent2.avi
Napisano 20 Luty 200718 l Witam, szkoda że agenci tacy sami bo jak dodasz inne ujęcia to będzie można się pogubić może niech jeden ma białą marynarkę, jakieś włosy?? Agent po prawej kończy ujęcie w powietrzu, gdy skacze na nogę, przed kopniakiem jest jakiś taki dziwny "przeskok" i coś się dzieje z jego spodniami w kroku. Ale ogólnie wrażenia pozytywne :) Pozdrawiam, Alek
Napisano 20 Luty 200718 l Autor nogi nie zauwazyłem rzeczywiscie za wysoko dzieki;] co do zmian stroju i włosów chodzi mi bardziej w niej o sam ruch nie traktuje jej jako animacje w szerszym pojeciu;]
Napisano 21 Luty 200718 l Autor mhhhhh;]animacja własne bony i praca na klatkach maxowych nie wiem czy to odpowiedż;]
Napisano 21 Luty 200718 l Jak narazie to fajnie się zapowiada ... ale jak już wspomniał AlekGo należałoby odróżnić te postacie ...
Napisano 21 Luty 200718 l Autor wizz-tak wszystko od kości po ruch, tylko postać z posera ukradłem;] no dobra z dalszą czescią zmienie kolory;]dzięki za pozytywy;]
Napisano 21 Luty 200718 l hello poznaje, ze to fragment walki Neo z agentami(ten atakujacy to Daniel Bernhardt:)....scenka z poczatku drugiej czesci Matrixa. Jak na poczatek to dobrze, aczkolwiek unikaj sztucznosci, jak w przypadku dziwacznego opuszczenia tych agentow na starcie. Pozdrawiam, Pawel
Napisano 21 Luty 200718 l 1. Kopniak mało płynny: agent nie może się zatrzymać ani na chwile zwłaszcza jeśli stoi tyłem do przeciwnika, bo walka szybko skończyłaby się w parterze => usuń tą pauzę przy obocie. 2. Nieważne co kopiesz, ręka zawsze powinna ułożyć się trochę inaczej. Wyprostuj lewą łapę, niech "idzie" za nogą. Tu dobrze widać ustawienie rąk http://www.mairie-bosc-le-hard.fr/images/karate/karate_11.jpg albo sam kopnij yoko geri ręce się same układają jak trzeba. 3. Ten drugi typ stoi i patrzy jakby chciał dostać. Niech chociaż groźnie wygląda, ustaw go w pozycji walki, podnieś ręce do gardy. Poza tym jeśli dostał prosto w głowę to powinno być po wszystkim a on się tylko rozejrzał. IMO przy kopniaku agent mogłby się troszkę bardziej przechylić w prawą stronę. Zawsze jak ktoś tak wysoko podnosi nogę to przechyla się bardziej, chociaż teoretycznie jest możliwe kopać w ten sposób. To tyle o samej animacji, ale oprócz tego do poprawy ustawienia skina. Dużo jeszcze do zrobienia, życze wytrwałości, bo animowanie to naprawde ciężka praca. Mam nadzieję, że Cię nie zniechęciłem tym co napisałem. Pozdrawiam
Napisano 22 Luty 200718 l Autor by zniechęcić to za mało;]zaczynam dopiero więc smaczki jak rozkładać skina przychodzą powoli, co do ruchu dużo brakuje wiem ale postaram sie to poprawiać dzięki za zwrócenie uwagi pozdrawiam
Napisano 1 Marzec 200718 l Autor poprawiłem pare rzeczy(zostało dużo) i dodałem troche akcji;]do poniedziałku powinienno być wiecej narazie tyle: http://rapidshare.com/files/18806708/agent2.avi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto