Gość jessroncen Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 3DS max to dla mnie nowość, pracuje z nim dopiero kilka dni, totąd wystarczał mi google sketchup, posłuże się zcreenami z tego programu do rzeczy: Chcę w 3 ds maxie połączyć tubę z kołem, z czegoś takiego Chce zrobić to: Schemat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 Wpier zaznacz tube, kliknij Attach i wybierz koło a pozniej w Editable Poly użyj funkcji Bridge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 eeeee.... niewazne drab byl szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jessroncen Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 i jeszcze jedno - jak zwiększyć ilość polygonów żeby tuba była bardziej zaokrąglona ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 gdy tworzysz tube, zanim przekonwertujesz ja na poly mozesz zmieniac jej ustawienia, takie jak ilosci podzialow. a potem poprzez meshsmooth albo turbosmooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jessroncen Napisano 23 Luty 2007 Share Napisano 23 Luty 2007 Przydałby się jakiś videotutorial dla słabszych - nie wychodzi mi to łączenie Może ktoś mi to wykonać ? - tube.max download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 23 Luty 2007 Share Napisano 23 Luty 2007 ja bym to polymodelingiem i weldem zalatwil, ale zkoro to bryla a nie plaszczyzna to nawet jak bym chcial to bym mu tego nie wytlumaczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jessroncen Napisano 23 Luty 2007 Share Napisano 23 Luty 2007 Powiem prościej o co mi chodzi - chce wymodelować taką beczkę ze stożkowym dnem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 23 Luty 2007 Share Napisano 23 Luty 2007 Po kolei: 1) Tworzysz cylinder o żądanym radiusie, wysokości i ilości segmentów. 2) Klik na obiekt prawym klawiszem myszy (wychodzi menu), convert to: -> edit. poly. 3) W edit poly zaznaczasz górną ścianę i usuwasz ją, następnie zaznaczasz dolną i klikasz na ten mały guzik obok guzika funkcji bevel. Tu ustawiasz jak ma wyglądać trapezowa część bryły. 4) Z listy modyfikatorów wybierasz mod. shell i tam ustawiasz grubość ścianek. Zaznacz też straighten corners. 5) Kawa/herbata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tiger Napisano 23 Luty 2007 Share Napisano 23 Luty 2007 a nie lepiej zrobić to w 10 sekund? Ustawiasz na widok "FRONT" wybierasz LINE i rusujesz połówkę tego naczynia z tym stożkowym dnem. Następnie wybierasz Lathe i w nim zmieniasz minimalnie ustawienia. Wychodzi idealne naczynie. Proste Zrobiłem video - tutka dla ciebie :) Spakowany ma niecały 1 mb. http://www.speedyshare.com/367720373.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi