Skocz do zawartości

Pewnie to łatwe, a jednak (połączenie stożkowe)


Gość jessroncen

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jessroncen

3DS max to dla mnie nowość, pracuje z nim dopiero kilka dni, totąd wystarczał mi google sketchup, posłuże się zcreenami z tego programu do rzeczy: Chcę w 3

ds maxie połączyć tubę z kołem, z czegoś takiego

 

11ev1.gif

 

Chce zrobić to:

 

32jl2.gif

 

Schemat:

 

55gj5.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość jessroncen

i jeszcze jedno - jak zwiększyć ilość polygonów żeby tuba była bardziej zaokrąglona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jessroncen

Powiem prościej o co mi chodzi - chce wymodelować taką beczkę ze stożkowym dnem

 

walluo6.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei:

1) Tworzysz cylinder o żądanym radiusie, wysokości i ilości segmentów.

2) Klik na obiekt prawym klawiszem myszy (wychodzi menu), convert to: -> edit. poly.

3) W edit poly zaznaczasz górną ścianę i usuwasz ją, następnie zaznaczasz dolną i klikasz na ten mały guzik obok guzika funkcji bevel. Tu ustawiasz jak ma wyglądać trapezowa część bryły.

4) Z listy modyfikatorów wybierasz mod. shell i tam ustawiasz grubość ścianek. Zaznacz też straighten corners.

5) Kawa/herbata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej zrobić to w 10 sekund?

Ustawiasz na widok "FRONT"

wybierasz LINE i rusujesz połówkę tego naczynia z tym stożkowym dnem.

Następnie wybierasz Lathe i w nim zmieniasz minimalnie ustawienia. Wychodzi idealne naczynie. Proste

Zrobiłem video - tutka dla ciebie :)

Spakowany ma niecały 1 mb.

http://www.speedyshare.com/367720373.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności