Gość el ZAX Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Witam Ściągnąłem sobie model człowieka zrobiony w 3ds Max, jednak mam problem. Chcę się pobawić trochę tym modelem, coś w nim pozmieniac itp, ale zamiast pliku .chr czy .max, są tylko pliki .dds i .3ds... Czy mógłby ktos napisać w jaki sposób mam je otworzyć, aby zobaczyć ten model i czy w ogóle 3ds Maxem da się? Jestem początkujący, więc moje pytanie może wydawać się głupie, ale liczę na pomocną radę :) Sorry, jeśli to temat w złym dziale, w razie czego proszę Moderatorów o przeniesienie go w odpowiednie miejsce...
piotrek Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Pliki 3ds należy importowac do sceny: File -> import.
Gość el ZAX Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 No tak, tylko tych plików jest co najmniej kilkadziesiąt (otwierają się pojedyncze elementy ciała), mam tak po jednym klikac? ;) Ja bym chciał obejrzeć oteksturowaną całość (pliki dds zawierają tekstury, tylko chciałbym je własnie zobaczyć na tym modelu), bez otwierania każdego pliku osobno. Mam nadzieje, ze rozumiesz o co mi chodzi..
Ania Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 no chyba nie ma innego wyjścia jak importować te .3ds-y osobno ale tekstura teoretycznie powinna wtedy w nich już być, a jak nie to je możesz przeciągnąć np. z xnview prosto na model w maksie.
piotrek Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Nie znam MaxScripta, ale pewnie można sobie napisać skrypt, który zaimportuje wszystkie 3ds'y automatycznie ;]
Gość el ZAX Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Dzieki za pomoc. Już jestem mądrzejszy :) Ale nie na tyle, żeby taki skrypt napisać, także jak ktoś mógłby mi coś takiego zrobić, to byłbym bardzo wdzięczny.
Rekomendowane odpowiedzi