Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

(Mam nadzieje, ze pisze w odpowiednim dziale :] )

 

A wiec mam maly problem (a trzeba wiedziec, ze nt. 3ds maxa nie wiem prawie nic) z parray. Mianowicie, mam tekst 3d (text -> extrude) zamieniony na pArray, zeby nadac mu taki zniszczony/zdeformowany/zdefragmentowany efekt. Na bazie tego chcialbym zrobic taka krotka animacje w stylu "fly-by" kamery przed tym obiektem. Wszystko ok, tylko nie jestem w stanie "odlaczyc" (ani zatrzymac) pArray (bedacego jak juz wspomnialem w formie tekstu 3d) od time slidera - jesli animacje mam ustawiona powiedzmy na 50 klatek, to razem z ruchem kamery caly czas mam particle emitting i tym samym postepujaca deformacje tego tekstu. Chodzi mi o to, ze chcialbym zeby particle emit. byl jakby odlaczony od ogolnej animacji i ustawiony na jednym niezmiennym poziomie (caly czas w jednej wartosci), tak zeby ten tekst 3d nie zmienial sie podczas trwania animacji.

Mam nadzieje, ze ktos bedzie w stanie mi pomoc :)

 

pozdrawiam,

goodfella

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 769
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.