Skocz do zawartości

pArray i time slider


goodfella

Rekomendowane odpowiedzi

(Mam nadzieje, ze pisze w odpowiednim dziale :] )

 

A wiec mam maly problem (a trzeba wiedziec, ze nt. 3ds maxa nie wiem prawie nic) z parray. Mianowicie, mam tekst 3d (text -> extrude) zamieniony na pArray, zeby nadac mu taki zniszczony/zdeformowany/zdefragmentowany efekt. Na bazie tego chcialbym zrobic taka krotka animacje w stylu "fly-by" kamery przed tym obiektem. Wszystko ok, tylko nie jestem w stanie "odlaczyc" (ani zatrzymac) pArray (bedacego jak juz wspomnialem w formie tekstu 3d) od time slidera - jesli animacje mam ustawiona powiedzmy na 50 klatek, to razem z ruchem kamery caly czas mam particle emitting i tym samym postepujaca deformacje tego tekstu. Chodzi mi o to, ze chcialbym zeby particle emit. byl jakby odlaczony od ogolnej animacji i ustawiony na jednym niezmiennym poziomie (caly czas w jednej wartosci), tak zeby ten tekst 3d nie zmienial sie podczas trwania animacji.

Mam nadzieje, ze ktos bedzie w stanie mi pomoc :)

 

pozdrawiam,

goodfella

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności