Skocz do zawartości

pojazd audii problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam zaczolem wlasnie moj pierwszy model auta. obrysowalem ladnie te rzzuty i utknolem. nie wiem jak te wszytkie rzuty polaczyc w jedno.

rzut z przodu jest calkwoicie prosty tak samo jak rzut z boku. a one musza sie \"polozyc na sibie\"np. dzwi musza przylegac do dachu, a maska do okna.

jak je \"powyginac\"??

linie.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli linie masz jako osobne obiekty, to połącz je jeszcze za pomocą attach. Następnie przejdź do trybu selekcji vertex\'ów i przesuwaj je w trzecim z wymiarów po prostu

Napisano

dobre są na start, ale żeby surface zadziałał, musisz spełnić wiele warunków.

 

a co do tego opisania warunków w FAQ. Pisałem to tak prosto jak byłem w stanie i temat przeszedł przez korektę, więc wyjaśnia w miarę sensownie, co trzeba zrobić. :|

 

Napisano

wiem audi narazie zostawilem i wziolem tutka laguny. robie dokladnie takie same linie jak tam sa narysowane. ale surface nie dziala:(

 

su.jpg

siatka.jpg

 

Napisano

wszystkie sa polaczone chyba. laczylem po koleji wide(czy jakos tak) albo fuse. a te skrzyzowania to robilem na kazdej lini vertexa rifnem i pozniej laczylem wide albo fuse. chcesz to ci moge przeslac plik to zobaczysz :)

Napisano

nie o to chodzi, moze naprawde zle cos mam zlaczone i ktos mogl by mi to sprawdzic bo ja juz nie moge. mecze sie nad tym i mi nic nie wychodzi!!!

Napisano

ok, trochę ponumerowałem Ci screen, ale w ten sposób będzie mi łatwiej opisywać:

 

laguna.gif

 

1 - tutaj jest doskonały przykład tego, co sprawia, że nie jestem pewien, czy faktycznie wykonujesz fuse na vertexach.

 

2 - w każdym miejscu, gdzie jest dwójka, powierzchnia nie zostanie nałożona, gdyż jest więcej niż 4 vertexy. Takich miejsc masz jeszcze więcej a i tak sporo zaznaczyłem.

 

3 - brak linii łączącej te dwa vertexy

 

4 - tutaj ogólnie sporo się dzieje. Wygląda na to, że linia wzdłuż dachu wogóle nie ma vertexów, więc tych vertexów na liniach na szerokość dachu nawet nie ma do czego fuse\'ować

 

5 - kolejny przykład błędu. Rozdziałka mała więc nie mogę być pewien, ale wygląda na to, że vertex znajduje się tylko na pionowej linii, na poziomej żadnego vertexa nie ma.

 

6 - tutaj też dziwne rzeczy widzę. vertexy pionowych linii raz są nieco ponad tą poziomą linią, innym razem nieco poniżej, ale przy każdym który jest przesunięty, nie widać żadnego vertex\'a utworzonego na tej poziomej linii

 

Ze względu na małą rozdziałkę mogłem pewne rzeczy źle zinterpretować, ale mimo wszystko widać, że ta siatka ma na tyle dużo błędów, żę trzeba przy niej sporo posiedzieć, żeby ten surface dał Ci to, czego oczekujesz.

 

EDIT***

Po bliższym przyjrzeniu się jestem już niemal pewien, że cały czas popełniasz błąd z punktu 5 (co z resztą jest powiązane z punktem 4 i 6). Spojrz np. na linie tworzęce maskę samochodu. Wygląda to tak, jakbyś refine stosował w widoku z góry, lub perspective. W tych dwóch niby wszystko ok, ale wsytarczy spojrzeć na widok front, aby okazało się, że refine na skrzyżowaniach robisz tylko na jednej z dwóch linii.

 

Napisano

tez robilem to auto ze splajnow ale zajelo mi to pare godzin i nic niewyszlo bo niewiem jak mozna szybko \"przeciac\" 2 linie. bo takie rysowanie lini , potem przesuwanie , i weldowanie to za duzo czasu zajmoje....jest jakis inny sposob, szybszy?

Napisano

hehe szybszy ano jest taki :) edit poly :) przyjemna metoda :) tylko wiadomo nic zrobisz odrazu samochodu bez uprzedniej praktyki i bledow :) na bledach sie czlowiek uczy a metody jest kilka trzeba sobie wybrac ta ktora ci najlepiej pasuje




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności