Skocz do zawartości

Przetwarzanie dźwięku w czasie rzeczywistym


piotrek

Rekomendowane odpowiedzi

Od razu piszę, że jestem w tych sprawach laikiem, więc jeśli cos pokręcę, nie miejscie mi tego za złe.

 

Mam podłączony do karty dźwiękowej do wejścia Line-in keyboard.

Naturalnie jest tak, że grając wtedy na nim, dźwięk wydobywa się z głośników podłączonych do komputera.

I teraz takie pytanie - czy istnieje jakis program (najlepeij darmowy), który będzie mi umozliwiał dodawanie efektów do tego dźwięku w czasie gry?

Przykładowo chciałbym dodać jakieś opóźnienie, pogłos etc. Wszystko w czasie rzeczywistym. Nie chodzi mi o nagranie materiału i późniejszą edycję.

 

Karta to zintegrowany Realtek jakiś tam, więc kokosów sie nie spodziewam w jakości dźwięku, ale chciałbym sobie po prostu pokombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

maverick - dzięki, poszukam tam czegoś ciekawego ;)

illy - ok, poczekam :) Keyboard ma midi, ale karta dźwiękowa chyba nia (podłącza się to do gameportu? jeśli tak, to nie mam). Poza tym, nie potrzeba mi aż takich możliwości :) Do tego co potrzebuję aktualnie, powinien wystarczyć zwykły Line-in.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomnialem o tym watku, ale mam dwa rozwiazania:

 

1) midi, mega mozliwosci, wystarczy ze kupisz sobie interfejs MIDI USB, na allegro albo tutaj: http://djshop.pl/dj/sklep/Edirol/2659,Edirol-UM-1EX.html , http://djshop.pl/dj/sklep/EMU/3122,EMU-Xmidi-1x1.html , i podlaczasz wszystko pod kompa, wlaczasz jakis program typu sekwenser, DAS, czy cokolwiek co obsluguje MIDI, sciagasz sobie wtyczki vst, instrumenty i grasz wszystkie mozliwe dzwieki swiata z wszystkimi mozliwymi efektami swiata :)

 

2) kupic SB Live! 5.1 ktory ma duzo efektow w czasie rzeczywistym wbudowanych na pokladzie

 

3) http://forum.djshop.pl/index.php?showtopic=911&hl=

 

tyle moge nja ten temat poweidziec