Destroyer Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 zrobiłem połowe modelu zmirorowałem na druga stronę i włączyłem symetry X ale nie działało, użyłem symetry tool żeby poprawić model a on zaznaczył wszystkie wertexy po tej zmirorowanej stronie że są w złych miejscach przeciągam ostro i wszystkei prócz tych na środku sie trochę przesuwały jak dam jescze większą wartość to te ze średka przesuwają mi się w lewo i nie jest już symetrycznie i psuje model i symeria nie działa po środku :( co zrobić z tym zrobić? no i jeszcze jak zmeniam lewą strone modelu wszystko zachowuje się normalnie ale jak przesuwam wertexy z prawej strony w lewo to idą w prawo, jak w prawo to idą w lewo ;)
Reanimator Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 Freezuj historie na poczatek. Model musi byc absolutnie w srodku osi, w 0. Ja zawsze srodkowym vertexom daje np. x=0, zeby miec pewnosc. Pozniej Symmetry Tool. Wszystko sie wyrowna. Teraz powinno dzialac. Pamietaj o kasowaniu historii co jakis czas.
Destroyer Napisano 6 Marzec 2007 Autor Napisano 6 Marzec 2007 chyba coś robie źle wertexy mam na 0 przez set position daje Geometry-> Freeze... mirroruje i nie działa jeszcze raz freezuje używam symetry tool i też nie działa :( co robie źle ? jak się usuwa histerie :) ?
Razi91 Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 ja nie używam symmetry tool. Zawsze modyfikator Symmetry.
mirach Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 Modo ma skopane symmetry, wystarczy przejzec ich forum, mase tam marudzenia na to :) Najwygodniej to obejsc robiąc instance ze skalą -100% w odpowiedniej osi... (mozliwe ze w tym momencie kręce, ale nie mam modo pod ręką, a dawno sie w nim nie męczyłem) edit: znalazlem http://forums.luxology.com/discussion/topic.aspx?id=7457&show=symetry
Destroyer Napisano 6 Marzec 2007 Autor Napisano 6 Marzec 2007 dzieki mirach już tak robiłem tylko ten szew pomiędzy częściami modelu troche przszkadza i jak kilka razy sobie sprawdze jak wygląda w całości to po weldowaniu czasem scali mi się nie tam gdzie trzeba i musze poprawiać :( ale cóż trzeba zacisnąć zęby i brnąć dalej :)
Reanimator Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 Zaraz, zaraz.... Laczysz obiekt po mirrorze? :P Weldujesz vertexy?
Destroyer Napisano 6 Marzec 2007 Autor Napisano 6 Marzec 2007 Laczysz obiekt po mirrorze? raczej w trakcie ;P Weldujesz vertexy? właściwie to "merguje" czy jakoś tak ;) łącze dwa w jeden :)
Reanimator Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 Podeslij mi ten plik. Wrzuc go na yousendit.com i podaj linke. Sprawdze co tam sie dzieje :)
Destroyer Napisano 7 Marzec 2007 Autor Napisano 7 Marzec 2007 to nie wina modelu bo nawet jak zrobiłem kulke, wywaliłem połowe, zmirrorowałem i włączyłem symetrie wybrałem symetry tool i też ze środka krawędź została przeciągnięta na jedną stronę ale nie cała tylko połowa :(
Rekomendowane odpowiedzi