Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zrobiłem połowe modelu zmirorowałem na druga stronę i włączyłem symetry X ale nie działało,

użyłem symetry tool żeby poprawić model a on zaznaczył wszystkie wertexy po tej zmirorowanej stronie że są w złych miejscach przeciągam ostro i wszystkei prócz tych na środku sie trochę przesuwały jak dam jescze większą wartość to te ze średka przesuwają mi się w lewo i nie jest już symetrycznie i psuje model i symeria nie działa po środku :(

 

co zrobić z tym zrobić?

 

no i jeszcze jak zmeniam lewą strone modelu wszystko zachowuje się normalnie ale jak przesuwam wertexy z prawej strony w lewo to idą w prawo, jak w prawo to idą w lewo ;)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Freezuj historie na poczatek.

 

Model musi byc absolutnie w srodku osi, w 0. Ja zawsze srodkowym vertexom daje np. x=0, zeby miec pewnosc.

 

Pozniej Symmetry Tool. Wszystko sie wyrowna. Teraz powinno dzialac.

 

Pamietaj o kasowaniu historii co jakis czas.

Napisano

chyba coś robie źle wertexy mam na 0 przez set position

daje Geometry-> Freeze... mirroruje i nie działa jeszcze raz freezuje używam symetry tool i też nie działa :(

co robie źle ?

jak się usuwa histerie :) ?

Napisano

dzieki mirach już tak robiłem tylko ten szew pomiędzy częściami modelu troche przszkadza i jak kilka razy sobie sprawdze jak wygląda w całości to po weldowaniu czasem scali mi się nie tam gdzie trzeba i musze poprawiać :(

ale cóż trzeba zacisnąć zęby i brnąć dalej :)

Napisano

to nie wina modelu bo nawet jak zrobiłem kulke, wywaliłem połowe, zmirrorowałem i włączyłem symetrie wybrałem symetry tool i też ze środka krawędź została przeciągnięta na jedną stronę ale nie cała tylko połowa :(




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności