OeN22 Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Chciałbym nałożyć texture na smoka (węża) który jest pozwijany. Kiedy textura jest nakładana w tradycyjny sposób to efekt końcowy jest taki ze łuski wygladaja raczej jak drewno. Przy okazji, jak by ktoś wiedział gdzie znajde jakies mapki z łuskami to bardzo proszę o link. Wybaczcie jesli moje pytanie wyda się wam banalne ale dopiero zaczynam zabawe z maxem i nie moge się tego w helpie doszukać.
gregorjan Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 NIe wiem czy dobrze rozumiem, ale: Można też użyć UVW map-modyfikatora Przeskalować przez odpowiednią oś i gizmo-w opcjach.
ttaaddeekk Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 mozesz tez rozwinac weza tak zeby byl prosty, tam ustawic mapowanie, i potem skopiowac na pozwijanego, a texturka to w dziale textury jest sporo linkow pozdro
Gość BigBen Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Witam, szukam jakiegoś opisu jak nałożyć texturke. Nie chodzi mi taką zwykłą tylko np. taką ściągniętą z vray-materials.de. Czyli plik .mat oraz kilka .jpg (color, bump itp.). Ja jak robie to efekt końcowy mnie nie satysfakcjonuje, chciałbym uzyskać lepszy efekt, idealny. Tak jak na tych próbkach z vra-materials.de. Oczywiśie max 8.0 i vray 1.5 rc3
Lis Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Do idealnego efektu potrzebne jest idealne światło, otoczenie, ustawienia, model i takie tam. Pokaż lepiej co udało ci sie zrobić żebśmy wiedzieli o co dokładnie chodzi.
Cruzh3r Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 po pierwsze teksture nakładaj kiedy ogon jest wyprostowany. potem zriguj bipedem i zegnij. Na zgięty ogon się nie daje tekstury. Najwyżej możesz spróbować Pelt mapping,
Gość BigBen Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Do idealnego efektu potrzebne jest idealne światło, otoczenie, ustawienia, model i takie tam. Pokaż lepiej co udało ci sie zrobić żebśmy wiedzieli o co dokładnie chodzi Coś nie tak robie bo nawet bump z colorkiem, a czasami textura nie chcą się wyświetlić. Niżej masz link do tego materiału który potrzebuje. Z oświetlniem narazie sobie daruje. Nie chodzi mi o idealny efekt, ale o prawidłowe nałożenie textury. http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=273 Jak byś miał czas, prosiłbym o napisanie mi jak, co i gdzie ładujesz te plikczki .mat i .jpg. Ja mam vraya 1.5. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się