OeN22 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Chciałbym nałożyć texture na smoka (węża) który jest pozwijany. Kiedy textura jest nakładana w tradycyjny sposób to efekt końcowy jest taki ze łuski wygladaja raczej jak drewno. Przy okazji, jak by ktoś wiedział gdzie znajde jakies mapki z łuskami to bardzo proszę o link. Wybaczcie jesli moje pytanie wyda się wam banalne ale dopiero zaczynam zabawe z maxem i nie moge się tego w helpie doszukać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLADE Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 poczytaj o unwrap uvw Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregorjan Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 NIe wiem czy dobrze rozumiem, ale: Można też użyć UVW map-modyfikatora Przeskalować przez odpowiednią oś i gizmo-w opcjach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ttaaddeekk Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 mozesz tez rozwinac weza tak zeby byl prosty, tam ustawic mapowanie, i potem skopiowac na pozwijanego, a texturka to w dziale textury jest sporo linkow pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BigBen Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Witam, szukam jakiegoś opisu jak nałożyć texturke. Nie chodzi mi taką zwykłą tylko np. taką ściągniętą z vray-materials.de. Czyli plik .mat oraz kilka .jpg (color, bump itp.). Ja jak robie to efekt końcowy mnie nie satysfakcjonuje, chciałbym uzyskać lepszy efekt, idealny. Tak jak na tych próbkach z vra-materials.de. Oczywiśie max 8.0 i vray 1.5 rc3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Do idealnego efektu potrzebne jest idealne światło, otoczenie, ustawienia, model i takie tam. Pokaż lepiej co udało ci sie zrobić żebśmy wiedzieli o co dokładnie chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzh3r Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 po pierwsze teksture nakładaj kiedy ogon jest wyprostowany. potem zriguj bipedem i zegnij. Na zgięty ogon się nie daje tekstury. Najwyżej możesz spróbować Pelt mapping, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BigBen Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Do idealnego efektu potrzebne jest idealne światło, otoczenie, ustawienia, model i takie tam. Pokaż lepiej co udało ci sie zrobić żebśmy wiedzieli o co dokładnie chodzi Coś nie tak robie bo nawet bump z colorkiem, a czasami textura nie chcą się wyświetlić. Niżej masz link do tego materiału który potrzebuje. Z oświetlniem narazie sobie daruje. Nie chodzi mi o idealny efekt, ale o prawidłowe nałożenie textury. http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=273 Jak byś miał czas, prosiłbym o napisanie mi jak, co i gdzie ładujesz te plikczki .mat i .jpg. Ja mam vraya 1.5. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now