Napisano 11 Marzec 200718 l Czy wiecie moze jak sprawic zeby bylo widac swiatlo (spota) swiecacego z prostopadlosciennego pudelka - z jedna szklana scianka - nie wiem czy zepsulem cos z materialem - byl jakby tylko z zewnetrznej strony, czy z samym spotem - a i nie wiem jak ustawic zeby bylo widac "snop" swiatla w calej okazalosci - widze tylko to co na ziemi(render nocny) Dzieki
Napisano 12 Marzec 200718 l nom z tym swiatlem przenikajacym przez szklo to jest roznie ;) a co chcesz zrobic? caustyke ladna, czy co? w wizkach zazwyczaj wyjmuje sie szklo z okien by nie bylo wlasnie takich problemow;) a snop swiatla to volumem. pozdr.
Napisano 12 Marzec 200718 l nom z tym swiatlem przenikajacym przez szklo to jest roznie ;) ----tzn. moglbys sprecyzowac:)? a co chcesz zrobic? caustyke ladna, czy co? ----na kaustyce raczej wogole mi nie zalezy- bede pokazywal obiekt z wiekszej odleglosci w wizkach zazwyczaj wyjmuje sie szklo z okien by nie bylo wlasnie takich problemow;) ----tak zrobilem, mam bardzo plytka wneke z ktorej pada swiatlo takze nie jest jakos bardzo zle ,ale perfekt tez nie (tzn ladne zalamanie na szkle i wyjscie z za niego, a snop swiatla to volumem. ----i jest ok - juz cos widac ,ale to pewnie nie to samo co przez szklo - ciekawe jest to ,ze jak przesune lampe za szklo to nie widac snopa, mimo ze kombinowalem z multiplerami, Dzieki. pzdr pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto