Gość Yobos Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 Czy wiecie moze jak sprawic zeby bylo widac swiatlo (spota) swiecacego z prostopadlosciennego pudelka - z jedna szklana scianka - nie wiem czy zepsulem cos z materialem - byl jakby tylko z zewnetrznej strony, czy z samym spotem - a i nie wiem jak ustawic zeby bylo widac "snop" swiatla w calej okazalosci - widze tylko to co na ziemi(render nocny) Dzieki
tadzio Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 nom z tym swiatlem przenikajacym przez szklo to jest roznie ;) a co chcesz zrobic? caustyke ladna, czy co? w wizkach zazwyczaj wyjmuje sie szklo z okien by nie bylo wlasnie takich problemow;) a snop swiatla to volumem. pozdr.
Gość Yobos Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 nom z tym swiatlem przenikajacym przez szklo to jest roznie ;) ----tzn. moglbys sprecyzowac:)? a co chcesz zrobic? caustyke ladna, czy co? ----na kaustyce raczej wogole mi nie zalezy- bede pokazywal obiekt z wiekszej odleglosci w wizkach zazwyczaj wyjmuje sie szklo z okien by nie bylo wlasnie takich problemow;) ----tak zrobilem, mam bardzo plytka wneke z ktorej pada swiatlo takze nie jest jakos bardzo zle ,ale perfekt tez nie (tzn ladne zalamanie na szkle i wyjscie z za niego, a snop swiatla to volumem. ----i jest ok - juz cos widac ,ale to pewnie nie to samo co przez szklo - ciekawe jest to ,ze jak przesune lampe za szklo to nie widac snopa, mimo ze kombinowalem z multiplerami, Dzieki. pzdr pozdr
Chalek Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 affect shadows zaznaczyles w materiale? najlpiej pokaz material.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się