Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam . Moja koleżanka ma problem z renderem w mental reju. Przy obiektach szklanych połyskliwych powstają takie o to czarne plamki

Bardzo prosze o pomoc. Czym to jest spowodowane i jak mozna to poprawić.

Z góry stokrotne dzięki

 

bad.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przyczyny mogą być różne - najczęściej jakaś mapa w materiale, możliwe że bump. Bug cżesty w MR 3.3, powstaje z FG.

Ja miałem kiedyś materiał z mapą raytrace i to ona powodowała problem, kumpel miał bumpa na materiale i też on powodował problem. Szperaj w materiałach.

Napisano

kurcze to nie to. :/ pospraawdzałem te materiały i nici. większość materiałów to standard z jpgami w kanałach diffius bump. A szkło i metal to te standardy mentalowe...

btw. rendeeeer -tylko FG./. - Salmple 111. filter 1. Max Deph 4 Max Bounces 2 i tyle reszta difultowa

Napisano

Okej . ;) poszperałem zaczełem renderować eliminując po kolei modele aż doszedłem do tego ze błąd zniknoł jak wywaliłem ze sceny model który był Linią ale z właczonym renderowaniem z nadaną grubością. Więc po przekonwertowaniu na editable poly problem znikonoł !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności