Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam . Moja koleżanka ma problem z renderem w mental reju. Przy obiektach szklanych połyskliwych powstają takie o to czarne plamki

Bardzo prosze o pomoc. Czym to jest spowodowane i jak mozna to poprawić.

Z góry stokrotne dzięki

 

bad.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 802
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przyczyny mogą być różne - najczęściej jakaś mapa w materiale, możliwe że bump. Bug cżesty w MR 3.3, powstaje z FG.

Ja miałem kiedyś materiał z mapą raytrace i to ona powodowała problem, kumpel miał bumpa na materiale i też on powodował problem. Szperaj w materiałach.

Napisano
  • Autor

kurcze to nie to. :/ pospraawdzałem te materiały i nici. większość materiałów to standard z jpgami w kanałach diffius bump. A szkło i metal to te standardy mentalowe...

btw. rendeeeer -tylko FG./. - Salmple 111. filter 1. Max Deph 4 Max Bounces 2 i tyle reszta difultowa

Napisano
  • Autor

Okej . ;) poszperałem zaczełem renderować eliminując po kolei modele aż doszedłem do tego ze błąd zniknoł jak wywaliłem ze sceny model który był Linią ale z właczonym renderowaniem z nadaną grubością. Więc po przekonwertowaniu na editable poly problem znikonoł !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności