Cerebrate Napisano 12 Marzec 2007 Share Napisano 12 Marzec 2007 Witam . Moja koleżanka ma problem z renderem w mental reju. Przy obiektach szklanych połyskliwych powstają takie o to czarne plamki Bardzo prosze o pomoc. Czym to jest spowodowane i jak mozna to poprawić. Z góry stokrotne dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 12 Marzec 2007 Share Napisano 12 Marzec 2007 przyczyny mogą być różne - najczęściej jakaś mapa w materiale, możliwe że bump. Bug cżesty w MR 3.3, powstaje z FG. Ja miałem kiedyś materiał z mapą raytrace i to ona powodowała problem, kumpel miał bumpa na materiale i też on powodował problem. Szperaj w materiałach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cerebrate Napisano 12 Marzec 2007 Autor Share Napisano 12 Marzec 2007 kurcze to nie to. :/ pospraawdzałem te materiały i nici. większość materiałów to standard z jpgami w kanałach diffius bump. A szkło i metal to te standardy mentalowe... btw. rendeeeer -tylko FG./. - Salmple 111. filter 1. Max Deph 4 Max Bounces 2 i tyle reszta difultowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cerebrate Napisano 12 Marzec 2007 Autor Share Napisano 12 Marzec 2007 Okej . ;) poszperałem zaczełem renderować eliminując po kolei modele aż doszedłem do tego ze błąd zniknoł jak wywaliłem ze sceny model który był Linią ale z właczonym renderowaniem z nadaną grubością. Więc po przekonwertowaniu na editable poly problem znikonoł !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 13 Marzec 2007 Share Napisano 13 Marzec 2007 ano, tego jeszcze nie spotkałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się