Napisano 12 Marzec 200718 l Witam . Moja koleżanka ma problem z renderem w mental reju. Przy obiektach szklanych połyskliwych powstają takie o to czarne plamki Bardzo prosze o pomoc. Czym to jest spowodowane i jak mozna to poprawić. Z góry stokrotne dzięki
Napisano 12 Marzec 200718 l przyczyny mogą być różne - najczęściej jakaś mapa w materiale, możliwe że bump. Bug cżesty w MR 3.3, powstaje z FG. Ja miałem kiedyś materiał z mapą raytrace i to ona powodowała problem, kumpel miał bumpa na materiale i też on powodował problem. Szperaj w materiałach.
Napisano 12 Marzec 200718 l Autor kurcze to nie to. :/ pospraawdzałem te materiały i nici. większość materiałów to standard z jpgami w kanałach diffius bump. A szkło i metal to te standardy mentalowe... btw. rendeeeer -tylko FG./. - Salmple 111. filter 1. Max Deph 4 Max Bounces 2 i tyle reszta difultowa
Napisano 12 Marzec 200718 l Autor Okej . ;) poszperałem zaczełem renderować eliminując po kolei modele aż doszedłem do tego ze błąd zniknoł jak wywaliłem ze sceny model który był Linią ale z właczonym renderowaniem z nadaną grubością. Więc po przekonwertowaniu na editable poly problem znikonoł !!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto