michalzima22 Napisano 13 Marzec 2007 Share Napisano 13 Marzec 2007 witam mam problem z przypisaniem poszczegolnym kosciom zakresu dzialania jak zaznaczepostac dodam modyfikator skin i dodam pierwszą kość to ta kosc odzwialywuje na caly model czemu??? i drugi problem jak dodam wszystkie kosci to jest juz jest wszystko dobrze poza ta pierwsza kotra nie wiadomo czemu dziala na caly model prosze o pomoc w animacji tej postacji o jakies tutki dziekuje jak uzywac modyfikatora wlosów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 13 Marzec 2007 Share Napisano 13 Marzec 2007 Kości i modyfikator skin zostaw na później a do postaci przypisz modyfikator physique(tam kliknij na takiego ludzika;) i przypisz mu (kliknij) na centrum bipeda. włosy http://www.max3d.pl/tut.php?id=114 i google.pl biped http://www.ogle.com/Classes/IVC/biped_setup.pdf http://max3d.pl/tutoriale/kurs116/cstutorial.htm i google.pl :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalzima22 Napisano 19 Marzec 2007 Autor Share Napisano 19 Marzec 2007 tez doszedlem do wniosku ze lepiej bedzie uzyć modyfikatora physique dzieki za tutka i za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 19 Marzec 2007 Share Napisano 19 Marzec 2007 Dzieje sie tak poniewaz przed wersja 8.0 wszyscy zadawali pytanie pod tytulem dlaczego jak sie dodaje kosci do skina niektore vertexy pozostaja martwe takie nie przypisane.. wiec pan dyskretny doszedl do wniosku, ze zrobi myk pod tytulem .. ze zawsze wszystkie verty beda przypisane nawet jak w szkielecie bedzie tylko mala jedna kosteczka czyli nawet to nie jest szkielet. Jak dodajesz kosteczki do skina to dodawaj naraz wszystkie i nie bedziesz mial takiego problemu. Phisyque - srysyque Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi