Napisano 13 Marzec 200718 l witam mam problem z przypisaniem poszczegolnym kosciom zakresu dzialania jak zaznaczepostac dodam modyfikator skin i dodam pierwszą kość to ta kosc odzwialywuje na caly model czemu??? i drugi problem jak dodam wszystkie kosci to jest juz jest wszystko dobrze poza ta pierwsza kotra nie wiadomo czemu dziala na caly model prosze o pomoc w animacji tej postacji o jakies tutki dziekuje jak uzywac modyfikatora wlosów?
Napisano 13 Marzec 200718 l Kości i modyfikator skin zostaw na później a do postaci przypisz modyfikator physique(tam kliknij na takiego ludzika;) i przypisz mu (kliknij) na centrum bipeda. włosy http://www.max3d.pl/tut.php?id=114 i google.pl biped http://www.ogle.com/Classes/IVC/biped_setup.pdf http://max3d.pl/tutoriale/kurs116/cstutorial.htm i google.pl :)
Napisano 19 Marzec 200718 l Autor tez doszedlem do wniosku ze lepiej bedzie uzyć modyfikatora physique dzieki za tutka i za pomoc :)
Napisano 19 Marzec 200718 l Dzieje sie tak poniewaz przed wersja 8.0 wszyscy zadawali pytanie pod tytulem dlaczego jak sie dodaje kosci do skina niektore vertexy pozostaja martwe takie nie przypisane.. wiec pan dyskretny doszedl do wniosku, ze zrobi myk pod tytulem .. ze zawsze wszystkie verty beda przypisane nawet jak w szkielecie bedzie tylko mala jedna kosteczka czyli nawet to nie jest szkielet. Jak dodajesz kosteczki do skina to dodawaj naraz wszystkie i nie bedziesz mial takiego problemu. Phisyque - srysyque