Skocz do zawartości

Problem z przypisanie bipeta do modelu


michalzima22

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z przypisaniem poszczegolnym kosciom zakresu dzialania jak zaznaczepostac dodam modyfikator skin i dodam pierwszą kość to ta kosc odzwialywuje na caly model czemu??? i drugi problem jak dodam wszystkie kosci to jest juz jest wszystko dobrze poza ta pierwsza kotra nie wiadomo czemu dziala na caly model

 

prosze o pomoc w animacji tej postacji o jakies tutki dziekuje

 

jak uzywac modyfikatora wlosów?

postac.jpg

 

bones.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kości i modyfikator skin zostaw na później

a do postaci przypisz modyfikator physique(tam kliknij na takiego ludzika;) i przypisz mu (kliknij) na centrum bipeda.

włosy

http://www.max3d.pl/tut.php?id=114

i google.pl

biped

http://www.ogle.com/Classes/IVC/biped_setup.pdf

http://max3d.pl/tutoriale/kurs116/cstutorial.htm

i google.pl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje sie tak poniewaz przed wersja 8.0 wszyscy zadawali pytanie pod tytulem dlaczego jak sie dodaje kosci do skina niektore vertexy pozostaja martwe takie nie przypisane.. wiec pan dyskretny doszedl do wniosku, ze zrobi myk pod tytulem .. ze zawsze wszystkie verty beda przypisane nawet jak w szkielecie bedzie tylko mala jedna kosteczka czyli nawet to nie jest szkielet. Jak dodajesz kosteczki do skina to dodawaj naraz wszystkie i nie bedziesz mial takiego problemu. Phisyque - srysyque

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności