Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem nowy, na forum, w blenderze i wogóle. :D I właściwie to mój dopiero 2 model hi-poly w życiu. A przedstawiam jak w temacie Bugatti Veyron. Nie bawiłem się narazie materialami, a ta dziura po boku na karoserii za szybą, to jest otwór do przyszłego baku. :D Wnętrze jeszcze nie jest takie jakie ma być, a siedzenia zmienię, bo naprawdę w rzeczywistości tak nie wyglądają.

 

Soft: Blender

Render: YafRay (Narazie. Końcowy model chce wyrenderować w indigo albo jeszcze w czymś innym).

 

http://img464.imageshack.us/img464/4076/bugattiveyron10frontsz1.jpg

 

http://img410.imageshack.us/img410/3048/bugattiveyron10backzr3.jpg

 

http://img407.imageshack.us/img407/5396/bugattiveyron10engineeu0.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm. A pokaż siateczkę:)

Szczerze to mi się to nie podoba. Pokaż tylko szary model bo z materiałami to trudno ocenić.

Napisano

Dobrze, że się nie poddajesz. Ale to nadal nie to. Ja sie nie znam na blenderze, ale refleksy fallof:perpendicular/parallel (musi byc cos podobnego). Opony powinny byc czarne ze specularem o niskim punkcie skupienia (w maxie: gloss.). Na chromy daj hdri i wywal tło, bo jest fatalne. Zatem powodzenia i czekam na update.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności