kylo25 Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 Witajcie, Chciałem się zapytać czy mogę legalnie robić wizualizacje na podstawie umowy o dzieło?Nie mam żadnej firmy,ani nie jestem zarejestrowany jako bezrobotny,a przy okazji jestem jeszcze uczniem. Może ktoś był w podobne sytuacji? Proszę o pomoc
ttaaddeekk Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 wydaje mi sie ze tak, podajesz tylko NIP i potem rozliczasz sie na poczatku roku
siwy Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 nie wiem czy nie musisz mie 18 lat. jak masz to na pewno nie ma problemu
KLICEK Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 z umowy o dzielo sie nie rozliczasz chyba wszystkie podatki oplaca zlecajacy ALE moge sie mylic
siwy Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 ja kiedyś robiłem na umowe o dzieło i rozliczałem się z US. Byłem wtedy studentem. Dostałem potem zwrot całkiem niemały.
illy Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 Rozliczasz sie zawsze jak ma NIP. Tylko ze czasem nie ma z czego sie rozliczyc, to wypelniasz w inny sposob. Pozatym jeszcze jest cos takiego jak kwota wolna od podatku :)
ttaaddeekk Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 no i warto pamietac zeby sie zarejestrowac jako arysta\grafik, wtedy dostajesz zwrot 22% sumy ktora zarobiles
Kulki Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 Super:) Słuchajcie a jak zarobiłem troche kasy na funduszach inwestycyjnych, od których juz zapłaciłem podatek to musze umieszczać to w PICIE? Może ktoś coś wie bo mój mail do mBanku z pytaniem w tej sprawie jest, że tak powiem głuchym mailem.