Skocz do zawartości

Wip 2D: Diamenty są piękne


topper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich uczestników bitwy.

 

Koncepcji mam kilka, a więc po kolei:

1. Miejscem akcji jest bank, a konkretnie sejf którym zajmuje się kasiarz. I to z dużym powodzeniem, bo wrota sejfu są już otworzone. Nasz złoczyńca trzyma w dłoni jeden mały, błyszczący diamentowy obiekt pożądania :) .

2. Druga koncepcja wynika z pierwszej. Tym razem diament znajduję się w szklanej gablocie. Złodziej spuszcza się po linach do swojego łupu omijając wszystkie zabezpieczenia. Widzę tutaj motyw ala sławna scena z Mission Impossible.

3. Trzecia koncepcja jest całkiem inna. Będzie utrzymana w klimatach gorączki złota. Przedstawiałaby szczęśliwego poszukiwacza który właśnie wyłowił złoty samorodek. W tle umieściłbym brodzącego w wodzie drugiego poszukiwacza patrzącego na głównego bohatera,… no powiedzmy delikatnie, spod byka :)

 

Co wybiorę ostatecznie, to okaże się wkrótce. Niestety natłok pracy nie pozwala na razie na namalowanie choćby szkiców, ale mam nadzieje że niedługo to się zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dłuuugo mnie tu nie było i widzę, że konkurencja się zaostrzyła. Mimo to spróbuje trochę powalczyć, tym bardziej, że po obronie pracy mam trochę wolnego.

A więc do rzeczy. Ostatecznie wygrała koncepcja ze złodziejem diamentów. W tym przypadku diament okaże się nie tylko piękny, ale prawdopodobnie niebezpieczny dla poprzedniego właściciela. W tej chwili mam przygotowany tylko wstępny szkic. Bardzo prawdopodobne jest, że zmienię lekko perspektywę. Kadr chyba zostanie poszerzony, bo wydaje mi się, że teraz jest za ciasno. W przyszłości będę liczył na waszą pomoc, jeśli chodzi o anatomie, bo jestem w tym względzie całkiem zielony.

 

th_thief.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Tym razem skromny „updejt”. Postanowiłem skoncentrować się na głównej postaci. Zostało jeszcze sporo do poprawienia, np. oko, a dalej już tylko detalizacja. Jak pisałem wcześniej anatomia to nie jest moja mocna strona więc mam nadzieję, że pomożecie wyłapać inne błędy. Po kilku godzinach pracy brakuje mi świeżego spojrzenia.

 

th_thief3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto kolejna część mojego monologu. Prawa część obrazka została mniej więcej zdefiniowana. Teraz zajmę się akcją po lewej stronie. Całość zamierzam połączyć i dopracować już po nominacjach. Nawet jeśli nie będzie mi dane dołączyć do finalistów to prace postaram się skończyć dla własnej satysfakcji.

 

thief5-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tym razem popracowałem nad tłem. Na razie postacie są tylko wstępnie zarysowane. Chciałem zobaczyć jak to będzie wyglądać i prawdopodobnie sporo może się zmienić. Przede wszystkim spróbuje zmienić pozę złodzieja. Ustawię go plecami do ściany i wtedy zobaczę który wariant jest lepszy. Popracuję też nad umeblowaniem pomieszczenia i dodam gdzieś w środku torbę z łupami, bo na razie jest trochę pustawo. Rzucę na te przedmioty trochę więcej ciemno niebieskiego światła z okna. To powinno dodać trochę klimatu pracy.

 

thief6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Poniżej ostatni update przed nominacjami i pewnie w bitwie bo z zainteresowania wątkiem wnioskuje, że praca jest kiepska i nie zostanie dopuszczona dalej. Dzisiaj tylko połączyłem wszystko w całość bo normalnie, z racji kiepskiego sprzętu (266 MHz) mogę w miare komfortowo pracować tylko z małymi obrazami.

 

thief7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że nie jest tak źle. Fakt, że jednak ktoś tu zagląda może mnie zmotywuje do roboty, bo coś ostatnio tempo spada. Miałem sygnały, że postać przyczajonego złodzieja nie wygląda najlepiej, więc zrobiłem drugą wersje. Tym razem „przykleiłem” go plecami do ściany. W porównaniu z poprzednim wariantem jest chyba lepiej. Co wy na to?

 

koncepcja.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że oko tego kolesia który trzyma diament jest trochę za duże. Zwróć uwagę na prawą część jego twarzy która jest jakby za gruba. Poza tym powinno być widoczne drugie ucho. Ten drugi z pistoletem powinien być bardziej przypakowany ale to tylko moja subiektywna opinia:) No i pomieszczenie jest takie puste. Mógłbyś coś w nim postawić. No i kij bejsbolowy nie za bardzo. Za to bardzo podoba mi sie ten diament. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi. Do poprawki zostało tyle rzeczy, że nie wiem za co się zabrać w pierwszej kolejności. Na początek chyba popracuje nad tłem, bo poza forum też miałem sygnały, że jest za pusto. Dorysuje jakieś krzesełka, może większy mebel. Potem zajmę się uchem. Wiedziałem że czegoś brakuje. Taki szczególik. :) To wszystko dlatego, że pierwotnie ta strona twarzy miała być prawie całkiem zaciemniona. W międzyczasie rozjaśniłem ją i zapomniałem zarysować ucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czasu ostatnio niewiele, ale praca powoli zmierza ku końcowi. Dopracowałem główną postać. Między innymi poprawione zostały usta, które wyglądały zbyt kobieco, oko, domalowałem też zgubione ucho. :) To jeszcze nie koniec poprawek, ale zbliżam się już do granic moich umiejętności. W sumie sporo się nauczyłem malując ten obrazek. Czas już zabrać się za coś nowego. Na pewno są jeszcze błędy, więc nie krępujcie się krytykować. ;)

Pozdrawiam.

 

thief9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wiele fajniej teraz wygląda jednak... popraw nos i kształt tęczówki bo nie jest idealnie okrągła. Ucho z prawej jest takie stalowe jakby. Mógłbyś nadać trochę koloru. Hmm diament bym zostawił w spokoju. A poza tym tylko drobiny do poprawy takie jak cienie w niektórych miejscach (np zaraz nad nosem). I to chyba tyle. Myślę że będzie fajnie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzięki za wszystkie komentarze. Błędy, o których wspominaliście postaram się poprawić przy okazji następnego updatu. Teraz skoncentrowałem się na tle. Chciałem zobaczyć jak będzie wyglądała całość. Przed nominacjami już raczej nic nie zdążę poprawić. Teraz mam tylko nadzieje, że pracka zmieści się w finale.

 

thief10-1.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jeden skromny update. Totalnie uciekła mi perspektywa drzwi. Poniżej próba korekty. Jest już chyba odrobinę lepiej. Przy okazji popracowałem trochę nad tym nieszczęśnikiem, na którego czeka za drzwiami mała ”niespodzianka”. :) Reszta bez zmian stąd ten crop.

 

ofiara.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubisz Magritta? :)

 

Przyznaje szczerze, że nie znam tego pana. :) Zwykle nie podobają mi się takie surrealistyczne rebusy. Ten z linka jest całkiem znośny ale na pewno nie był inspiracją mojego obrazka. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się coś zaczyna to trzeba też skończyć. Poniżej chyba już ostatni update. Więcej z tego chyba nie wycisnę. Nominacji do finału nie udało mi się wywalczyć, ale cel edukacyjny został osiągnięty. Po kilku latach bezczynności wróciła chęć do zabawy w grafikę i o to chodziło w tej całej zabawie. Teraz pozostaje tylko trenować rękę. Jeśli nie będzie większych uwag zabieram się za coś nowego.

Pozdrawiam.

 

thief11-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo nakladu pracy calosc jakos nie chwyta za serce :)

 

Po pierwsze ciezko zalapac pomysl. Kto jest dobry a kto zly? Kto tu wlasciwie jest zlodziejem? Sama mysl o konfrontacji uzbrojonych po uszy komandosow-cyborgow z kolesiem w pizamie jest malo fascynujaca :) Mozna by pojsc w bardziej absurdalny pomysl i dac tam staruszka zaciekawionego tym co dzieje sie w srodku. Moze taki kontrast wywolalby jakies emocje u ogladajacego ;)

 

Kompozycja jest zbyt statyczna. Wlasciwie centralna. Wszystko jest pionowe. Brak jakiegos dramatyzmu. Rozbicie obrazu na duza glowe i dwie podobne wielkoscia postacie tez malo ciekawe.

 

W kolorach przydaloby sie troche wiecej zycia, bo sa brudne i zbyt lokalne. Za duzo bieli w swiatlach co tez gasi kolory wokol. Generalnie mysle, ze faktycznie tak to niewdziecznie wyglada w ciemnym pomieszczeniu do ktorego wpada swiatlo z korytarza, ale skoro juz wybrales taki motyw malarski to trzeba z tego jakos wybrnac sprytnie.

 

Generalnie spoko. Tylko cos sprawia, ze czlowiekowi nie chce sie zaglebiac w akcje i przechodzi obok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leander, dzięki za uwagi. Solidnie mnie wypunktowałeś. :) Ale w pełni się z Tobą zgadzam.

Kompozycje świadomie wybrałem właśnie taką. Wcześniej właściwie nie rysowałem postaci (w sumie to niewiele rysowałem w ogóle :) ), dlatego żeby zminimalizować ilość błędów w anatomii postawiłem na statyczną scenę. Wydawało mi się, że tak będzie łatwiej. Na razie braki w umiejętnościach nie pozwalają mi jeszcze na zrealizowanie wszystkich pomysłów. Ale na pewno będę solidnie ćwiczył. Przy tym przydają się właśnie takie komentarze. Pomagają w wyborze właściwego kierunku rozwoju.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności