redshad11 Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 Witam, mam historię tego typu, że tworzę podstawę pod obiekt za pomocą splajna i przez niedopatrzenie poszczególne werteksy zamiast w jednej płaszczyźnie znalazły mi się na różnych wysokościach. Z góry to wygląda tak jak powinno, niemniej kiedy przełączyłem do widoku bocznego, pokazał się dopiero rozmiar tragedii. Było z tym trochę roboty więc zamiast tworzyć od nowa szukam jakiegoś wyjścia z sytuacji: jak można jakby "rzucić" tego splajna na płaszczyznę, spłaszczyć go?
Ania Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 wybierz wszystkie które chcesz wyrównać i zeskaluj do zera wzdłuż odpowiedniej osi. (pivot ustaw na centralny)
troglodyta Napisano 17 Marzec 2007 Napisano 17 Marzec 2007 możesz to zrobić tak : Tworzysz planea z lenght seg 1, i Width Seg 1, pod obrysem który stworzyłeś. Potem w Compounds Objects dajesz ShapeMerge i rzutujesz tego splajna na planea. Następnie klikasz prawym na planea i dajesz "convert to editable poly". Włączasz w opcjach Poly "polygon" i powinien te obrys automatycznie być zaznaczony ale wraz z płaszczyzną, więc trzymasz wciśnięty Ctrl i klikasz na obrazek edga co sprawi że się zaznaczy twój obrys.. Wtedy dajesz "create schape from selection" i gotowe...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się