Jump to content

Splajny - problem


redshad11

Recommended Posts

Witam,

 

mam historię tego typu, że tworzę podstawę pod obiekt za pomocą splajna i przez niedopatrzenie poszczególne werteksy zamiast w jednej płaszczyźnie znalazły mi się na różnych wysokościach. Z góry to wygląda tak jak powinno, niemniej kiedy przełączyłem do widoku bocznego, pokazał się dopiero rozmiar tragedii. Było z tym trochę roboty więc zamiast tworzyć od nowa szukam jakiegoś wyjścia z sytuacji: jak można jakby "rzucić" tego splajna na płaszczyznę, spłaszczyć go?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

możesz to zrobić tak :

Tworzysz planea z lenght seg 1, i Width Seg 1, pod obrysem który stworzyłeś. Potem w Compounds Objects dajesz ShapeMerge i rzutujesz tego splajna na planea. Następnie klikasz prawym na planea i dajesz "convert to editable poly". Włączasz w opcjach Poly "polygon" i powinien te obrys automatycznie być zaznaczony ale wraz z płaszczyzną, więc trzymasz wciśnięty Ctrl i klikasz na obrazek edga co sprawi że się zaznaczy twój obrys.. Wtedy dajesz "create schape from selection" i gotowe...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy