Napisano 16 Marzec 200718 l Witam, mam historię tego typu, że tworzę podstawę pod obiekt za pomocą splajna i przez niedopatrzenie poszczególne werteksy zamiast w jednej płaszczyźnie znalazły mi się na różnych wysokościach. Z góry to wygląda tak jak powinno, niemniej kiedy przełączyłem do widoku bocznego, pokazał się dopiero rozmiar tragedii. Było z tym trochę roboty więc zamiast tworzyć od nowa szukam jakiegoś wyjścia z sytuacji: jak można jakby "rzucić" tego splajna na płaszczyznę, spłaszczyć go?
Napisano 16 Marzec 200718 l wybierz wszystkie które chcesz wyrównać i zeskaluj do zera wzdłuż odpowiedniej osi. (pivot ustaw na centralny)
Napisano 17 Marzec 200718 l możesz to zrobić tak : Tworzysz planea z lenght seg 1, i Width Seg 1, pod obrysem który stworzyłeś. Potem w Compounds Objects dajesz ShapeMerge i rzutujesz tego splajna na planea. Następnie klikasz prawym na planea i dajesz "convert to editable poly". Włączasz w opcjach Poly "polygon" i powinien te obrys automatycznie być zaznaczony ale wraz z płaszczyzną, więc trzymasz wciśnięty Ctrl i klikasz na obrazek edga co sprawi że się zaznaczy twój obrys.. Wtedy dajesz "create schape from selection" i gotowe...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto