Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

już tyle czytam literatury, ale dalej nie rozumiem pewnych zachowań 3ds max'a. Oto przykład: mam okrąg o 30 krawędziach i 30 poligonach, dzielę go na dwa okręgi:

-wewnętrzny- kasuję 30poligonów, zaznaczam border i łatam cap'em

-zewnętrzny-kasuję po 6 poligonów i za pomocą funkcji cap tworzę 5 poligonów

przy extrudowaniu albo bevel tych pięciu zewnętrznych poligonów mi się wszystko rozłazi, dlaczego?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem jak inni, ale ja nie łąpię o co tutaj chodzi.

Masz okrąg? Czyli krzywą? Czy też mówisz o cylindrze, albo o kole?

Z tego, że masz polygony, wynika, że masz chyba kolo...

kasuję po 6 polygonów

Po sześć z czego?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności