wielkibrat00 Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 już tyle czytam literatury, ale dalej nie rozumiem pewnych zachowań 3ds max'a. Oto przykład: mam okrąg o 30 krawędziach i 30 poligonach, dzielę go na dwa okręgi: -wewnętrzny- kasuję 30poligonów, zaznaczam border i łatam cap'em -zewnętrzny-kasuję po 6 poligonów i za pomocą funkcji cap tworzę 5 poligonów przy extrudowaniu albo bevel tych pięciu zewnętrznych poligonów mi się wszystko rozłazi, dlaczego?
piotrek Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 Nie wiem jak inni, ale ja nie łąpię o co tutaj chodzi. Masz okrąg? Czyli krzywą? Czy też mówisz o cylindrze, albo o kole? Z tego, że masz polygony, wynika, że masz chyba kolo... kasuję po 6 polygonów Po sześć z czego?
wielkibrat00 Napisano 18 Marzec 2007 Autor Napisano 18 Marzec 2007 jak tylko znajde jakiś serwer na moje zrzuty ekranowe to pokażę, nie wiem czemu ale nie mogłem wlepić załączników tak jak inni robią
Orangegraphics Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 jakieś screeny prosimy. ale znając życie to problemem są zduplikowane vertexy, jak prawie zawsze:D
wielkibrat00 Napisano 18 Marzec 2007 Autor Napisano 18 Marzec 2007 http://www.slibe.com/image/245bc1a6-bevel_copy/ http://www.slibe.com/image/178b6ee7-bevel2_copy/ http://www.slibe.com/image/7e0b4aa1-bevel3_copy/
Rekomendowane odpowiedzi