Napisano 18 Marzec 200718 l już tyle czytam literatury, ale dalej nie rozumiem pewnych zachowań 3ds max'a. Oto przykład: mam okrąg o 30 krawędziach i 30 poligonach, dzielę go na dwa okręgi: -wewnętrzny- kasuję 30poligonów, zaznaczam border i łatam cap'em -zewnętrzny-kasuję po 6 poligonów i za pomocą funkcji cap tworzę 5 poligonów przy extrudowaniu albo bevel tych pięciu zewnętrznych poligonów mi się wszystko rozłazi, dlaczego?
Napisano 18 Marzec 200718 l Nie wiem jak inni, ale ja nie łąpię o co tutaj chodzi. Masz okrąg? Czyli krzywą? Czy też mówisz o cylindrze, albo o kole? Z tego, że masz polygony, wynika, że masz chyba kolo... kasuję po 6 polygonów Po sześć z czego?
Napisano 18 Marzec 200718 l Autor jak tylko znajde jakiś serwer na moje zrzuty ekranowe to pokażę, nie wiem czemu ale nie mogłem wlepić załączników tak jak inni robią
Napisano 18 Marzec 200718 l jakieś screeny prosimy. ale znając życie to problemem są zduplikowane vertexy, jak prawie zawsze:D
Napisano 18 Marzec 200718 l Autor http://www.slibe.com/image/245bc1a6-bevel_copy/ http://www.slibe.com/image/178b6ee7-bevel2_copy/ http://www.slibe.com/image/7e0b4aa1-bevel3_copy/