Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czesc!

 

natknalem sie na taki problem podczas modelowania. Obrazki mowia same za siebie, a chodzi o osiagniecie gladkiej powierzchni.

To co widac jest zrobione Sweep2rail.

 

jakies propozycje?

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no to mam problem,

pracuje obecnie w Rhino4.0, i sprawdzilem jak to sie zachowuje w 3.0

I tam wyglda poprawnie, zupelnie jak u Ciebie.

 

Czyzby bug? no jakos bede musial sobie z tym poradzic....

 

dzieki!

Napisano

ee ja tez mam rhino 4 to raczej niegra roli, spróbuje jeszcze jak bedzisz tego raila na srodku robil to zaznacz do not simplify to niekiedy pomaga;)

Napisano
  • Autor

nadal nic...

moze wysle Tobie plik i sproboj sam, bo ja wymiekam... ;/

Napisano
  • Autor

oto on :)

 

rozwiazalem to, przbudowujac surfa (rebuild), co wiazalo sie ze stworzeniem surfow w bezposrednim otoczeniu. ciekwe czy da rade ktos inaczej to rozwiazac.

 

pozdr

Napisano

możne też tak:) zrobić jeszcze takie jakby duże nadkole ztrimować i trosze poprzestawiać.

Napisano

Ja to widzę jakoś tak:

Krzywe zrobiłem na nowo, potem dwie powierzchnie, między nimi pipe (choć ja zrobiłem sobie krzywe, ekstrudowałem je i przeciąłem nimi powierzchnie) i blend srf. Tylko lepiej zrobić większy odstęp tuż przy samym nadkolu, po blendzie powierzchnia będzie przyjemniejsza.

 

docontinuityhowwp7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności