Napisano 20 Marzec 200718 l czesc! natknalem sie na taki problem podczas modelowania. Obrazki mowia same za siebie, a chodzi o osiagniecie gladkiej powierzchni. To co widac jest zrobione Sweep2rail. jakies propozycje?
Napisano 20 Marzec 200718 l Autor no to mam problem, pracuje obecnie w Rhino4.0, i sprawdzilem jak to sie zachowuje w 3.0 I tam wyglda poprawnie, zupelnie jak u Ciebie. Czyzby bug? no jakos bede musial sobie z tym poradzic.... dzieki!
Napisano 20 Marzec 200718 l ee ja tez mam rhino 4 to raczej niegra roli, spróbuje jeszcze jak bedzisz tego raila na srodku robil to zaznacz do not simplify to niekiedy pomaga;)
Napisano 20 Marzec 200718 l Autor nadal nic... moze wysle Tobie plik i sproboj sam, bo ja wymiekam... ;/
Napisano 21 Marzec 200718 l Autor oto on :) rozwiazalem to, przbudowujac surfa (rebuild), co wiazalo sie ze stworzeniem surfow w bezposrednim otoczeniu. ciekwe czy da rade ktos inaczej to rozwiazac. pozdr
Napisano 21 Marzec 200718 l możne też tak:) zrobić jeszcze takie jakby duże nadkole ztrimować i trosze poprzestawiać.
Napisano 21 Marzec 200718 l Ja to widzę jakoś tak: Krzywe zrobiłem na nowo, potem dwie powierzchnie, między nimi pipe (choć ja zrobiłem sobie krzywe, ekstrudowałem je i przeciąłem nimi powierzchnie) i blend srf. Tylko lepiej zrobić większy odstęp tuż przy samym nadkolu, po blendzie powierzchnia będzie przyjemniejsza.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto