Tas Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 czesc! natknalem sie na taki problem podczas modelowania. Obrazki mowia same za siebie, a chodzi o osiagniecie gladkiej powierzchni. To co widac jest zrobione Sweep2rail. jakies propozycje?
Dawcio_m Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 zrób po prostu 2raila najpier te zielone a potem czerwone:D
Tas Napisano 20 Marzec 2007 Autor Napisano 20 Marzec 2007 no to mam problem, pracuje obecnie w Rhino4.0, i sprawdzilem jak to sie zachowuje w 3.0 I tam wyglda poprawnie, zupelnie jak u Ciebie. Czyzby bug? no jakos bede musial sobie z tym poradzic.... dzieki!
Dawcio_m Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 ee ja tez mam rhino 4 to raczej niegra roli, spróbuje jeszcze jak bedzisz tego raila na srodku robil to zaznacz do not simplify to niekiedy pomaga;)
Tas Napisano 20 Marzec 2007 Autor Napisano 20 Marzec 2007 nadal nic... moze wysle Tobie plik i sproboj sam, bo ja wymiekam... ;/
Tas Napisano 21 Marzec 2007 Autor Napisano 21 Marzec 2007 oto on :) rozwiazalem to, przbudowujac surfa (rebuild), co wiazalo sie ze stworzeniem surfow w bezposrednim otoczeniu. ciekwe czy da rade ktos inaczej to rozwiazac. pozdr
Dawcio_m Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 możne też tak:) zrobić jeszcze takie jakby duże nadkole ztrimować i trosze poprzestawiać.
RA Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Ja to widzę jakoś tak: Krzywe zrobiłem na nowo, potem dwie powierzchnie, między nimi pipe (choć ja zrobiłem sobie krzywe, ekstrudowałem je i przeciąłem nimi powierzchnie) i blend srf. Tylko lepiej zrobić większy odstęp tuż przy samym nadkolu, po blendzie powierzchnia będzie przyjemniejsza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się