Napisano 5 Listopad 200321 l Hej! tak ostatnio sobie smoki rysuje i kumpel powiedzial mi zeby poprosil Was o rady, co zmienic w tych rysunkach, aby byly bardziej \" realistyczne\" i zeby to mialo rece i nogi. :) oto one: - tylko godzina roboty wiec nie jest skonczony - ten jest na ukonczeniu :) czekam na propozycje - glownie z anatomii i perspektywy :)
Napisano 5 Listopad 200321 l hmm calkiem niezle ale takie ubogie jakoś cieni i rozmachu mi brak wszystko takie zaplanowane i plastikowe ale coz dla mnie moze byc :)
Napisano 5 Listopad 200321 l Porada pierwsza: zmien nazwe threeda porada druga poczytaj do poduszki, najlepiej naucz sie na pamiec: http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6269 problem w tym ze obrazkow nawet nie widac, blad 404...
Napisano 6 Listopad 200321 l Autor zastosowalem sie do polecen :) co do obrazkow to byly linki, dopuki ktos nie probowal mi pomoc :| Dzieki, ale ja sam wiem jak moje posty maja wygladac :P czekam na pomoc :)
Napisano 6 Listopad 200321 l Aby było realniej.... te smoki muszą mieć mięśnie w tej chwili wyglądają jak balony. Takie gładziudkie. Skrzydła muszą jakoś wyrastać nie tak poprostu być przyczepione.
Napisano 7 Listopad 200321 l Według mnie te smoczki mają za mało mięśni są takie sztywniutkie:d Pobaw sie nimi troszeczke - bo np. gowa piejwszego barzdp fajnie zaczyna wyglądac:D I z pewnościa wielu będzie sie czepiać grubości skrzydeł - są zdecydowanie za cienkie:D Pozdr Giorgione
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto