Drakula Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 Hej! tak ostatnio sobie smoki rysuje i kumpel powiedzial mi zeby poprosil Was o rady, co zmienic w tych rysunkach, aby byly bardziej \" realistyczne\" i zeby to mialo rece i nogi. :) oto one: - tylko godzina roboty wiec nie jest skonczony - ten jest na ukonczeniu :) czekam na propozycje - glownie z anatomii i perspektywy :)
Ufooox Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 hmm calkiem niezle ale takie ubogie jakoś cieni i rozmachu mi brak wszystko takie zaplanowane i plastikowe ale coz dla mnie moze byc :)
biglebowsky Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 Porada pierwsza: zmien nazwe threeda porada druga poczytaj do poduszki, najlepiej naucz sie na pamiec: http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6269 problem w tym ze obrazkow nawet nie widac, blad 404...
Drakula Napisano 6 Listopad 2003 Autor Napisano 6 Listopad 2003 zastosowalem sie do polecen :) co do obrazkow to byly linki, dopuki ktos nie probowal mi pomoc :| Dzieki, ale ja sam wiem jak moje posty maja wygladac :P czekam na pomoc :)
Bacry Napisano 6 Listopad 2003 Napisano 6 Listopad 2003 Aby było realniej.... te smoki muszą mieć mięśnie w tej chwili wyglądają jak balony. Takie gładziudkie. Skrzydła muszą jakoś wyrastać nie tak poprostu być przyczepione.
giorgione Napisano 7 Listopad 2003 Napisano 7 Listopad 2003 Według mnie te smoczki mają za mało mięśni są takie sztywniutkie:d Pobaw sie nimi troszeczke - bo np. gowa piejwszego barzdp fajnie zaczyna wyglądac:D I z pewnościa wielu będzie sie czepiać grubości skrzydeł - są zdecydowanie za cienkie:D Pozdr Giorgione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się