laci Napisano 22 Marzec 2007 Share Napisano 22 Marzec 2007 jak wiecie to dosc przydatna funkcja w duzych scenach..mam tylko problem jak wrzucic do maxa stworzone juz proxy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 22 Marzec 2007 Share Napisano 22 Marzec 2007 w zakładce gdzie masz standard primitives na dole jest zakładka vray i tam masz proxy. możesz spróbowac przeciągnąć plik z okna windows prosto do maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 22 Marzec 2007 Autor Share Napisano 22 Marzec 2007 dzieki :D o to wlasnie chodzilo.. jeszcze takie pytanie - jak dobrze zapisac vrmesha - chodzi mi o tekstury. gdzies slyszalem ze zeby zadzialalo to trzeba caly material do obiektu miec w jednej kulce.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 22 Marzec 2007 Share Napisano 22 Marzec 2007 chodzi Ci o zapisanie materialu? w mat editorze masz taka dyskietke (pod slotami "kulkami") do zapisywania materialow z edytora do biblioteki. o to Ci chodzilo? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 22 Marzec 2007 Autor Share Napisano 22 Marzec 2007 nie...to akurat nie problem..chodzi mi o to ze ktos mi kiedys powiedzial ze z proxy w vray'u jest tak ze zeby proxy raz zapisane dzialalo dobrze w innych scenach z materialami juz nalozonymi to material calego proxy musi byc na jednej kulce - tylko nie wiem czy multi sub object czy composite i czy to jest naprawde wazne..tzn jest wazne bo z poprawnoscia tekstur na proxy zaimportowanym do nowego pliku maxa jest problem..i wlasnie nie wiem jak to rozwiacac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 22 Marzec 2007 Share Napisano 22 Marzec 2007 multi subobject, możesz go stworzyć automatycznie przez zattachowanie obiektów przed exportem. ustawisz przy attach opcje żeby nie nadawać materiału na łączone obiekty a zachowywać oryginalne , wtedy automatycznie ci się stworzy materiał multisubobject Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się