redshad11 Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Witam, realizuję wizualizację barów wykonanych w drewnie, zleceniodawca naciska na to, aby osiągnąć stuprocentowy fotorealizm. Mam problem z teksturami. Generalnei powinno to docelowo wyglądać mniej więcej tak, jak fotografia na stronie: http://www.beck-design.pl/beck-design/index.htm Z wszystkimi detalami i nierównościami drewna, przebarwieniami, słojami, itp. Proszę o podpowiedź, jak się za to zabrać, może jakiś tutorial, no i skąd wziąć takie szczegółowe tekstury? Jak na razie znajduję tylko małe tekstury. Może patent tkwi w jakimś odpowiednim zamapowaniu tych tekstur z dołożonymi dodatkowymi warstwami, które będą ją "ożywiać"? Na razie podłożyłem zwykłą małą teksturkę drewna, ale jest ona za bardzo powtarzalna, płaska, nie daje wrażenia realności. Oto próbny render: http://www.imagesharing.net/images/redshad11/braz7.jpg
rly Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Jak to jest wykonawca to bierz aparat i lec do niego robic zdjecia.Pododawaj mapy BUMP i SPECULAR
redshad11 Napisano 25 Marzec 2007 Autor Napisano 25 Marzec 2007 Niestety, nie mam takiej możliwości. Może jakaś podpowiedź, jak uzyskać taką teksturę inną techniką, niż fotografowania?
Ania Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2740 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=1466
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się