Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

 

realizuję wizualizację barów wykonanych w drewnie, zleceniodawca naciska na to, aby osiągnąć stuprocentowy fotorealizm. Mam problem z teksturami. Generalnei powinno to docelowo wyglądać mniej więcej tak, jak fotografia na stronie:

 

http://www.beck-design.pl/beck-design/index.htm

 

Z wszystkimi detalami i nierównościami drewna, przebarwieniami, słojami, itp. Proszę o podpowiedź, jak się za to zabrać, może jakiś tutorial, no i skąd wziąć takie szczegółowe tekstury? Jak na razie znajduję tylko małe tekstury. Może patent tkwi w jakimś odpowiednim zamapowaniu tych tekstur z dołożonymi dodatkowymi warstwami, które będą ją "ożywiać"?

 

Na razie podłożyłem zwykłą małą teksturkę drewna, ale jest ona za bardzo powtarzalna, płaska, nie daje wrażenia realności. Oto próbny render:

 

http://www.imagesharing.net/images/redshad11/braz7.jpg

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy