redshad11 Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Witam, realizuję wizualizację barów wykonanych w drewnie, zleceniodawca naciska na to, aby osiągnąć stuprocentowy fotorealizm. Mam problem z teksturami. Generalnei powinno to docelowo wyglądać mniej więcej tak, jak fotografia na stronie: http://www.beck-design.pl/beck-design/index.htm Z wszystkimi detalami i nierównościami drewna, przebarwieniami, słojami, itp. Proszę o podpowiedź, jak się za to zabrać, może jakiś tutorial, no i skąd wziąć takie szczegółowe tekstury? Jak na razie znajduję tylko małe tekstury. Może patent tkwi w jakimś odpowiednim zamapowaniu tych tekstur z dołożonymi dodatkowymi warstwami, które będą ją "ożywiać"? Na razie podłożyłem zwykłą małą teksturkę drewna, ale jest ona za bardzo powtarzalna, płaska, nie daje wrażenia realności. Oto próbny render: http://www.imagesharing.net/images/redshad11/braz7.jpg
rly Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Jak to jest wykonawca to bierz aparat i lec do niego robic zdjecia.Pododawaj mapy BUMP i SPECULAR
redshad11 Posted March 25, 2007 Author Posted March 25, 2007 Niestety, nie mam takiej możliwości. Może jakaś podpowiedź, jak uzyskać taką teksturę inną techniką, niż fotografowania?
Ania Posted March 25, 2007 Posted March 25, 2007 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2740 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=1466
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now