Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

realizuję wizualizację barów wykonanych w drewnie, zleceniodawca naciska na to, aby osiągnąć stuprocentowy fotorealizm. Mam problem z teksturami. Generalnei powinno to docelowo wyglądać mniej więcej tak, jak fotografia na stronie:

 

http://www.beck-design.pl/beck-design/index.htm

 

Z wszystkimi detalami i nierównościami drewna, przebarwieniami, słojami, itp. Proszę o podpowiedź, jak się za to zabrać, może jakiś tutorial, no i skąd wziąć takie szczegółowe tekstury? Jak na razie znajduję tylko małe tekstury. Może patent tkwi w jakimś odpowiednim zamapowaniu tych tekstur z dołożonymi dodatkowymi warstwami, które będą ją "ożywiać"?

 

Na razie podłożyłem zwykłą małą teksturkę drewna, ale jest ona za bardzo powtarzalna, płaska, nie daje wrażenia realności. Oto próbny render:

 

http://www.imagesharing.net/images/redshad11/braz7.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 9,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak to jest wykonawca to bierz aparat i lec do niego robic zdjecia.Pododawaj mapy BUMP i SPECULAR

Napisano
  • Autor

Niestety, nie mam takiej możliwości.

 

Może jakaś podpowiedź, jak uzyskać taką teksturę inną techniką, niż fotografowania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności