Napisano 23 Marzec 200718 l Witam, realizuję wizualizację barów wykonanych w drewnie, zleceniodawca naciska na to, aby osiągnąć stuprocentowy fotorealizm. Mam problem z teksturami. Generalnei powinno to docelowo wyglądać mniej więcej tak, jak fotografia na stronie: http://www.beck-design.pl/beck-design/index.htm Z wszystkimi detalami i nierównościami drewna, przebarwieniami, słojami, itp. Proszę o podpowiedź, jak się za to zabrać, może jakiś tutorial, no i skąd wziąć takie szczegółowe tekstury? Jak na razie znajduję tylko małe tekstury. Może patent tkwi w jakimś odpowiednim zamapowaniu tych tekstur z dołożonymi dodatkowymi warstwami, które będą ją "ożywiać"? Na razie podłożyłem zwykłą małą teksturkę drewna, ale jest ona za bardzo powtarzalna, płaska, nie daje wrażenia realności. Oto próbny render: http://www.imagesharing.net/images/redshad11/braz7.jpg
Napisano 23 Marzec 200718 l Jak to jest wykonawca to bierz aparat i lec do niego robic zdjecia.Pododawaj mapy BUMP i SPECULAR
Napisano 25 Marzec 200718 l Autor Niestety, nie mam takiej możliwości. Może jakaś podpowiedź, jak uzyskać taką teksturę inną techniką, niż fotografowania?
Napisano 25 Marzec 200718 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2740 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=1466
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto