Gość janinfo Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Witam, na wstępie przepraszam jeśli gdzieś ktoś już o tym pisał. Mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze ktoś kto mi pomoże. Problem mam następujący zabrałem się za projektowanie budynku i gdy jeż mniejwięcej skończyłem napotkałem problem z mapami, na budynku mam ścialny które są proste a poprzecinane (np. z 2 polygon) i teraz jak nakładam texture (ściana z cegieł) to jest problem bo w karzdym polygon cegły mają inne rozmairy (bo mapa je zmienia) i po dłuższych ust. udało mi się coś zbliżyć ale tych skosów i różnych polygon jest dużo, może ktoś wie jak sobie z tym radzić i jak łączyć dwa polygen w jeden bo to też by było wyjscie. Dziekuje z góry!!
tadzio Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Problem lezy w tym, ze masz niezmapowany obiekt. Nie wiem w czym robisz, jesli w maxie to uzyj modyfikatora UWV mappikg i pobaw sie parametrami az osiagniesz pozadany efekt. Ten modyfikator dziala niezaleznie od ilosci polygonow i rozklada mape wedlug parametrow jakie mu nadasz. pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi