Jump to content

Polygon i textury


Recommended Posts

Guest janinfo
Posted

Witam, na wstępie przepraszam jeśli gdzieś ktoś już o tym pisał. Mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze ktoś kto mi pomoże.

Problem mam następujący zabrałem się za projektowanie budynku i gdy jeż mniejwięcej skończyłem napotkałem problem z mapami, na budynku mam ścialny które są proste a poprzecinane (np. z 2 polygon) i teraz jak nakładam texture (ściana z cegieł) to jest problem bo w karzdym polygon cegły mają inne rozmairy (bo mapa je zmienia) i po dłuższych ust. udało mi się coś zbliżyć ale tych skosów i różnych polygon jest dużo, może ktoś wie jak sobie z tym radzić i jak łączyć dwa polygen w jeden bo to też by było wyjscie. Dziekuje z góry!!

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Problem lezy w tym, ze masz niezmapowany obiekt.

Nie wiem w czym robisz, jesli w maxie to uzyj modyfikatora UWV mappikg i pobaw sie parametrami az osiagniesz pozadany efekt. Ten modyfikator dziala niezaleznie od ilosci polygonow i rozklada mape wedlug parametrow jakie mu nadasz.

pozdrawiam.




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy